گــروه شــهری: عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اعلام اینکه پروژه طبقاتی صدر از نظر فنی امکان مقاومت زیاد در برابر زلزله‌های با قدرت بالا را دارد از این پروژه به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین سازه‌های پایتخت یاد کرد.

ابوالفضل قناعتی

ابوالفضل قناعتی با اشاره به کیفیت اجرای کار در احداث بزرگراه طبقاتی صدر گفت: امیدواریم که براساس سخنان معاون فنی و عمرانی شهردار تهران این پروژه تا پایان آبان‌ماه به بهره‌برداری برسد. اما اعضای کمیسیون شورای شهر با تأکید بر این نکته که نباید کیفیت کار فدای سرعت شود و دقت بیشتری در مورد پروژه صورت گیرد، اجرای مناسب و با کیفیت کار را دارای اولویت می‌دانند.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر با اشاره به اینکه مصالح به‌کار‌رفته در این پروژه از بهترین نوع مصالح بوده افزود: نوع بتن به‌کار رفته در این پروژه کاملا خاص بوده و همچنین کارهای زیرساختی برای احداث این بزرگراه بیانگر آن است که هیچ نگرانی در مورد اتفاقاتی مانند زلزله وجود ندارد. این عضو شورای شهر همچنین در مورد هزینه تمام‌شده در این پروژه گفت: براساس گزارش ارائه شده، تاکنون هزینه اولیه‌ای که در قرار‌داد این پروژه پیش‌بینی شده بود، با پیشرفت عملیات فیزیکی همخوانی دارد و هزینه بیشتری در این پروژه صورت نگرفته است.

کد خبر 236397
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز