همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوافضای سپاه ، یک فروند پهپاد ساخت این نیرو را که نمونه ای از پهپاد اسکن ایگل امریکاست، به فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه اهدا کرد.

پهپادساخت سپاه

سرلشکر خلبان ویکتور نیکولاویچ بوندرف در حاشیه این مراسم در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستاوردهای عالی رسیده است و ظرفیت های بسیار بزرگی دارد.

وی افزود: من در جریان توسعه روز افزون توانمندی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قرار دارم و امروز هم از نزدیک دیدم که سپاه پاسداران گامهای بلندی در زمینه هوا و فضا برداشته است و در سطح بسیار مناسبی قرار دارد.

همچنین فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره دیدار خود با فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه گفت: مذاکره خوبی داشتیم و موضوعات مورد علاقه و دوجانبه در این دیدار بحث و گفتگو شد.

سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده با بیان اینکه این اولین بار نیست که چنین دیدارهایی انجام می شود، افزود: در این دیدار در زمینه های مختلف و مسائل منطقه گفتگو کردیم و در زمینه موضوعات مربوط به نیروهای مسلح توافقاتی شد که امیدواریم برای دو طرف مفید باشد.

وی گفت: امروز نماد توانمندی فنی و تکنولوژیکی نظام جمهوری اسلامی ایران را که پهپاد ساخت سپاه است، به طرف روسی اهدا شد.

همچنین دراین مراسم، یک حلقه فیلم مربوط به توانمندی های نیروی هوافضای سپاه در کنترل شناورهای نیروهای فرامنطقه ای به هیئت نیروی هوایی ارتش روسیه اهدا شد.

کد خبر 235848
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز