همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش دانشجویان خلبانی روسیه و تبادل اطلاعات از جمله محورهای مذکرات فرمانده نیروی هوایی روسیه با امیر شاه‌صفی بود.

به گزارش تسنیم، امیرعلیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص محور مذاکرات دیدار فرمانده نیروی زمینی روسیه با فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: بر اساس حضوری که فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران در مراسم صدمین سالگرد نیروی هوایی فدراسیون روسیه داشت، از فرمانده نیروی هوایی این کشور برای حضور در ایران دعوت کرد و وی نیز شب گذشته به ایران آمد.

وی تبادل اطلاعات آموزش خلبانی، تمایل ایران برای اعزام دانشجویان به خارج از کشور از جمله روسیه و همچنین مشورت در خصوص توانمندی ایران برای آموزش دانشجویان خلبانی روسیه را از محورهای این مذاکره عنوان کرد و در خصوص برنامه‌های سرلشکر بوندروف در ایران گفت: وی بعدازظهر امروز از دانشگاه شهید ستاری بازدید و فردا نیز از پایگاه هوایی مهرآباد دیدن خواهد کرد. سفر به اصفهان و بازدید از پایگاه هوایی شهید بابایی و آثار باستانی این شهر از دیگر برنامه‌های بندروف است.

کد خبر 235666
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز