گروه اجتماعی: معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش همشهری درباره سرانجام مصوبه مجلس برای واگذاری پروژه‌هایی که از دولت دهم نیمه‌تمام مانده است،گفت: براساس مصوبه مجلس پروژه‌ها با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی برای ادامه کار به خیرین واگذار ‌و پس از اتمام، پروژه به نام خیر نامگذاری می‌شود.

مدرسه

مرتضی رئیسی  در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی تمام هوشمند دخترانه شاهد در منطقه 14درباره چگونگی مشارکت خیرین برای اتمام پروژه‌های مدرسه‌سازی نیمه‌کاره اظهار کرد: افراد خیر با هر توان مالی می‌توانند با مراجعه به دفاتر مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر خود یا ادارات نوسازی مدارس کشور در این زمینه اقدام کنند.

آمار‌ها نشان می‌دهد که 6هزار و 800پروژه آموزشی و پرورشی از سال 91در سراسر کشور نیمه‌کاره مانده است. گفتنی است مجتمع آموزشی تمام هوشمند دخترانه که دیروز در منطقه 14تهران افتتاح شد به همت خیر مدرسه‌ساز حمیدرضا شاه‌حسینی ساخته شده اما بنا به صلاحدید مسئولان به مدرسه شاهد تبدیل شده است. این درحالی است که سال گذشته تحصیلی حدود 480هزار دانش‌آموز در مدارس شاهد تحصیل می‌کردند که تنها 80هزار نفر از آنان جزو طرح شاهد بودند.

کد خبر 235064
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز