چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت‌های بزرگ ظاهرا موضوع رقابت بازار اسمارت‌فون را تغییر داده‌اند و نمایشگرهای خمیده و منحنی را پدیده جدید معرفی کرده‌اند، تنها چند روز پس از اعلام خبر عرضه اسمارت‌فون منحنی شرکت LG، شرکت سامسونگ از گوشی جدید خود با ویژگی مشابه رونمایی کرد.

سامسونگ

براساس گزارش گیزمگ، اسمارت‌فون جدید شرکت سامسونگ گلکسی روند ( Galaxy Round ) نام داشته و اولین اسمارت‌فونی است که با نمایشگری منحنی شکل در بازار عرضه شده‌است. سامسونگ با عرضه این گوشی از شرکت LG که به تازگی اعلام کرده‌بود به زودی گوشی منحنی خود را روانه بازار خواهد کرد، از این شرکت سبقت گرفت.

سامسونگ

 این اسمارت‌فون منحنی کمی باریک‌تر از گلکسی نوت 3 بوده و قاب آن از جنس چرم مصنوعی است. در حقیقت گلکسی روند همان گلکسی نوت 3 است با صفحه نمایشگری منحنی و چند تغییر نرم‌افزاری.

سامسونگ

نمایشگر این گوشی 5.7 اینچی و AMOLED بوده و از انحنای محسوسی برخوردار است. گوشی به خودی خود قابل انعطاف نیست اما نمایشگر قابل انعطاف باعث شده تا امکان تولید اسمارت‌فونی با بدنه‌ای منحنی به وجود بیاید.

سامسونگ

سامسونگ برای بهره‌بردن از ویژگی انحنای گوشی تغییرات نرم‌افزاری در این اسمارت فون ایجاد کرده‌است. برای مثال در زمان پخش موسیقی با چرخاندن گوشی به سمت چپ می‌توان قطعه موسیقی را از ابتدا گوش کرد و با حرکت دادن آن به سمت راست می‌توان قطعه بعدی را گوش کرد. مورد دیگر که سامسونگ آن را اثر چرخشی نامیده به کاربر امکان می‌دهد زمانی که نمایشگر خاموش‌است،‌ با چرخاندن آن به سوی خودش پیام‌های دریافتی را مشاهده کند.

سامسونگ

دیگر خصوصیات این اسمارت‌فون جدید با گلکسی نوت 3 برابری می‌کند با این تفاوت که نسبت به این گوشی از وزن کمتری برخوردار است.

کد خبر 234393
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز