پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم افتتاحیه رادیو مرکز کنترل ترافیک پلیس راه با حضور معاون صدا سازمان صدا و سیما و فرماندهان و مسئولین پلیس راه ومعاونت راهنمائی و رانندگی ناجا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سردار رویانیان، رئیس پلیس راهنمائی ورانندگی ناجا در این مراسم ضمن تشکر و قدر دانی از حضور وهمکاری مسئولین صدا وسیما بویژه دکتر خجسته ، معاونت صداتأثیر رادیو را در ایجاد فرهنگ و اطلاع رسانی مسائل جاده ای بسیار بالا ومثمر ثمر دانست و افزود: بالغ بر 180 هزار کیلومتر مسیر بین شهری وجود دارد که حدود 90 درصد عبور ومرور کشور از این طریق صورت می گیرد. این در حالی است که  پلیس با امکانات محدود خود تنها قادر است 15 درصد آن را پوشش دهد.

وی تصریح کرد: 85 درصد باقی مانده را باید بوسیله اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی از جمله رادیو پوشش دهیم .

رویانیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با برنامه های قوی و همچنین هماهنگی های گسترده ای که در سال 85 با سازمان صدا و سیما داشتیم توانستیم به نتایج بسیار بالا وارزشمندی از جمله مهار 11 درصدی رشد مجروحین جاده ای و کاهش 7 درصدی رشد تلفات جاده ای در این سال برسیم که این در سالهای گذشته بی سابقه بوده است .

رویانیان در پایان با اعلام این مطلب که راه های کشور عمدتأ قدیمی ساز و فاقد هر گونه استاندارد جهانی هستند ، افزود : بهبود وضعیت جاده ای بودجه کلان وهمت والای دولت را می‌طلبد.

دکتر نوری، مدیر رادیو ایران نیز درمراسم افتتاح رادیو پلیس راه که در سالن همایش  شهرک آزمایش بر گزار شد، گفت: وظیفه اصلی و ذاتی رادیو، اطلاع رسانی می باشد و الباقی برنامه ها فرع است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: اولویت برنامه های ما اعلام اخبار لحظه ای می باشد و حتی در زمانهائی که برنامه های سنگین از جمله صبح جمعه با شما پخش می شود ما برای اعلام یک خبر جاده ای آن را قطع می کنیم و این نشان دهنده  حساسیت ما نسبت به امر اطلاع رسانی می باشد.

کد خبر 23363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز