جمعه ۴ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاونت عملیاتی ترافیکی پلیس راه ناجا از طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور هراز از روز شنبه تا چهارشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ‏‏معاونت عملیاتی ترافیکی پلیس راه ناجا اعلام کرد: با توجه به عدم اتمام عملیات لق گیری و رها سازی سنگهای معلق در محور هراز (رودهن تا آمل) طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور مذکور از روز شنبه 5/3/86 تا چهارشنبه 9/3/86  به اجرا در می آید.

براساس این گزارش با توجه با ادامه عملیات لق گیری و رها سازی سنگ های معلق در محور هراز (رودهن  تا آمل)در محدوده پیچ شیطان از روز شنبه مورخ 5/3/86 تا روز سه شنبه مورخ 8/3/86 از ساعت 6صببح تا 19 و روز چهارشنبه مورخ 9/3/86 از ساعت 6صبح تا ساعت 12 مسدود و تردد کلیه وسایل نقلیه از محور مذکور ممنوع می باشد .

این گزارش حاکیست رانندگانی که قصد تردد به شهرهای شمالی کشور را دارند می توانند ضمن رعایت نکات ایمنی و احتیاط کامل از محورهای جایگزین (محور فیرزکوه و کرج -چالوس) استفاده نمایند.

ضمنا شماره تلفن 88255555 با 10 خط در مرکز فرماندهی و کنترل ناجا بطور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راهای کشور به هموطنان عزیز می باشد. 

کد خبر 22857

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز