یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

همشهری آنالاین: مسئول ستاد حوادث غیر مترقبه استان مازندران از بازگشایی محور فیروزکوه در بامداد 12 فروردین خبر داد.

بهزاد پورمحمد در گفت‌وگو با فارس در ساری گفت: محور فیروزکوه در دهنه تونل دوگل در منطقه عمومی ورسک که از ظهر روز گذشته بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد، کار بازگشایی آن به اتمام رسید.

وی حجم کوه ریزشی در دهنه این تونل را 12 هزار متر مکعب اعلام کرد و اظهار داشت: بعد از اعلام بسته شدن این محور، 4 دستگاه بلدوزر قوی، 3 دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و 10 دستگاه کمپرسی نیز از ادارات کل راه وترابری، شرکت آب منطقه‌ای، شرکت نکا چوب و شهرداری پل سفید به همراه نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند.

پورمحمد با بیان اینکه در حال حاضر تردد خودروها در محور هراز و کیاسر جریان دارد از رانندگان خواست با احتیاط کامل رانندگی کنند و توصیه‌های پلیس راهنمایی را جدی بگیرند.
مسئول ستاد حوادث غیر مترقبه استان مازندران درباره وضعیت محور کندوان که از دو شب گذشته بر اثر ریزش سنگ مسدود شده بود، افزود: این محور با ریزش سنگ به ابعاد تقریبی 7 هزار و 500 متر مکعب مسدود شد و در حال حاضر نیروهای امدادی مشغول بازگشایی آن هستند.

وی از رانش زمین در 10 منطقه روستایی مازندران در روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: محورهای روستایی فرعی در شهرستان‌های ساری، بابل، سوادکوه و نور که به علت رانش مسدود اعلام شده بود، با اعزام ماشین آلات سنگین در حال بازگشایی است.

کد خبر 18556

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز