همشهری آنلاین: معاون عملیات پلیس‌راه نیروی انتظامی از آغاز مرحله اول طرح برخورد با حرکات مخاطره‌آمیز رانندگان وسایط نقلیه در سال 86 خبر داد و گفت: بر اساس این طرح تا کنون 174 دستگاه وانت نیسان متخلف در محور «هراز» متوقف به پارکینگ فرستاده شدند.

سرهنگ نوری‌فر روز شنبه اول اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طرح ویژه برخورد با حرکات مخاطره‌آمیز رانندگان وسائط نقلیه بویژه وانت‌بارهای نیسان در محور "هراز" گفت: از 26 فروردین ماه سال‌جاری آغاز شده و تا کنون 250 دستگاه وسیله نقلیه اعم از انواع وانت، کامیون و سواری متخلف، متوقف و به پارکینگ منتقل شده‌اند است.

نوروزی فر افزود: در این طرح ماموران پلیس‌راه پاسگاه‌های جاجرود، لاریجان و آمل با سازماندهی معاونت عملیات پلیس‌راه ناجا و هماهنگی پلیس‌راههای استان تهران و مازندران اقدام به برخورد با وانت‌ نیسان‌های دارای حرکات مخاطره‌آمیز می‌کنند.

وی افزود: این دسته از رانندگان در صورت نقص فنی وسیله نقلیه و یا نداشتن مدارک و کارت بیمه از حرکت آنها جلوگیری و به پارکینگ منتقل می‌شوند، از سوی دیگر رانندگان فاقد مدارک به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

معاون عملیات پلیس‌راه نیروی انتظامی با تاکید بر این که این طرح استمرار خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در سایر محورهای کشور نیز بزودی آغاز می‌شود.

کد خبر 20124

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز