همشهری آنلاین: پلیس‌راه نیروی انتظامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در روزهای پایانی هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام پلیس راه ناجا تردد موتورسیکلت در روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 خرداد ماه سال جاری از محور کندوان (کرج - چالوس)، هراز، فیروزکوه، قزوین - رشت، ساوه - همدان و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد کامیونها از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع می‌باشد. و از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 11 خرداد ماه سال جاری تردد کلیه وسایل نقلیه از محور کندوان از کرج به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 16 تا ساعت 24 همین روز تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.

در محور هراز نیز از ساعت 13 روز پنجشنبه 10 خرداد ماه سال جاری تا ساعت 24 روز جمعه 11 خرداد ماه سال جاری تردد کلیه کامیونها به استثنای کامیونهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از محور هراز ممنوع است و از ساعت 13 تا 24 همین روز تردد کلیه وسایل نقلیه از رودهن (انتهای بلوار کریتون) به سمت آمل ممنوع و از ساعت 15 تا 24 نیز تردد کلیه وسایل نقلیه از آب اسک تا دو راهی رودهن یکطرفه است.

تردد کامیونها به استثنای کامیونهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روز جمعه 11 خرداد ماه سال جاری از ساوه به همدان (از ساوه تا دو راهی قزوین - همدان) و بالعکس و تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 همین روز از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

پلیس‌راه ناجا اعلام کرد: تردد کامیونها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 11 خرداد ماه سال جاری از محور قزوین - رشت و بالعکس ممنوع است.

کد خبر 23323

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز