همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رییس جمهور، تعامل هر چه بیشتر و بهتر مجلس و دولت را در خدمت به مردم و رفع مشکلات فراروی آنها موثر توصیف کرد.

مجید انصاری با اشاره به تجربه اولین حضور خود در مقام معاون پارلمانی رییس جمهور در خانه ملت گفت: همانطور که دولت، جایگاه مجلس را رأس امور و مرکز تمام قانون‌ها می داند و مورد تاکید قرار می‌دهد، نمایندگان محترم نیز قطعا با دولت در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام، خدمت به مردم و کشور و رفع مشکلات، تعامل و همکاری خواهند داشت.

معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با خانه ملت افزود: من به همین منظور مسئولیت معاونت رییس جمهور را پذیرفتم تا با تکیه بر تجربه و آشنایی با قوه مقننه و نمایندگان سعی کنم تعامل بین دولت و مجلس هر چه بیشتر توسعه یابد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به برنامه‌های خود در این زمینه اشاره کرد و توضیح داد: ارتباط بیشتر کمیسیون‌های تخصصی مجلس، مجامع استانی نمایندگان و فراکسیون‌های مختلف مجلس در دستور کار قرار دارد.

انصاری بیان کرد: نمایندگان وظیفه قانونگذاری و نظارت بر اجرا را برعهده دارند و دولت نیز از طرف ملت برای خدمتگذاری به مردم مامور شده است؛ بنابراین، در شرایط حساس کنونی کشور تعامل هر چه بیشتر و بهتر مجلس و دولت می‌تواند در خدمت به مردم و رفع مشکلات فراروی آنها موثر باشد.

رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس در مجلس ششم، در پاسخ به این سوال که آیا سال‌هایی که در مجلس نبودید با خانه‌ملتی‌ها رابطه داشتید، توضیح داد: کم و بیش رابطه داشتم؛ من عضو مجمع تشخیص مصلحت هستم و در کمیسیون‌های مختلف مجمع نیز حضور دارم که بعضا روسای کمیسیون‌های مجلس نیز در آن یا جلسات مجمع حضور پیدا می‌کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: رییس مجلس و آقای باهنر هم عضو ثابت مجمع تشخیص مصلحت هستند و از طریق این دوستان با خانه ملت مرتبط بودم؛ ضمن آنکه با سایر نمایندگان هم بر اساس آشنایی‌های قبلی و بعضا موارد کاری در ارتباط بودم و ارتباطم هیچ گاه با مجلس قطع نبوده است.

انصاری در پاسخ به این سوال که مخالفان حضور شما در معاونت پارلمانی معتقد بودند رویکرد شما اعتدالی نیست،‌ گفت: در عمل مشخص خواهد شد.

کد خبر 229798
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز