همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی پرونده‌ای در خصوص رانت‌خواری برخی افراد حقیقی و حقوقی برای تبدیل اراضی ملی به اراضی مسکونی در این کمیسیون خبر داد.

کمیسیون اصل ۹۰

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین پرونده‌های واصله به کمیسیون اصل 90 گفت: در طی روزهای گذشته پرونده جدیدی از رانت‌خواری و سوءاستفاده‌ برخی افراد از موقعیت‌هایی که دارند برای تبدیل اراضی ملی به اراضی مسکونی و دسته‌بندی این اراضی در کمیسیون مفتوح است که این موضوع به شدت از سوی مقامات قضایی و کمیسیون پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه این افراد حقیقی، حقوقی وبرخی در دستگاه‌های کشور هستند و کار مشترکی انجام می‌دهند تصریح کرد: این موضوع هر چه سریعتر پیگیری شده و نتیجه آن نیز گزارش می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی همچنین به جلسه روز گذشته این کمیسیون با لاریجانی رییس مجلس اشاره کرد و گفت: ایشان با حضور در جلسه کمیسیون در جریان اقدامات و کارهای انجام شده کمیسیون در سال گذشته و مشکلات موجود قرار گرفتند و تصمیماتی برای سامان دادن و فعال سازی اعضای کمیسیون به خصوص اعضای غیر ثابت در سایر کمیسیون‌ها نیز اتخاذ کردند.

کد خبر 229471
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز