همشهری آنلاین: نماینده ادوار مجلس با بیان این که اولویت دولت روحانی برای بازگشت اعتبارات خارج شده از حساب نهادریاست‌جمهوری رایزنی است، تصریح کرد: در گام بعدی دیوان محاسبات و سازمان بازرسی ورود می‌کنند.

نصیرپور

خانه ملت نوشت: مجید نصیرپور سردهایی با اشاره به اعلام مجرمانه بودن برداشت 16 میلیارد تومانی از حساب دولت گفت: قاعدتا تمام برداشت‌هایی که دولت دهم در روزهای آخر انجام داده چون خلاف عرف و رویه روسای جمهور سابق بوده، کار درستی نبوده و گذشته از این، برخی از این برداشت‌ها خلاف چارچوب قانون نیز صورت گرفته است.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: امیدواریم علی القاعده آقایان دولت دهم متوجه اشتباه شده و برداشت‌ها و اموال‌ها را به حساب دولت باز گردانند.

نصیرپور سردهایی تصریح کرد:امیدواریم این اتفاق با کم ترین حاشیه‌ای رخ دهد.

وی با بیان این که در این مقطع زمانی دولت جدید به دنبال پرونده سازی نیست، تصریح کرد: علی القاعده علاقه مندی دولت یازدهم این است که اموال متعلق به دولت که به صورت غیرقانونی یا خارج از روال توسط دولت گذشته خارج شده با مذاکره و بدون کارکرد قانونی به محل اصلی و اولیه خود باز گردد.

وی ادامه داد: طبیعی است که اگر این اتفاق رخ ندهد، دستگاه‌های نظارتی از موضع خود ورود خواهند داشت.

نصیرپور سردهایی تاکید کرد: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی در صورت عدم اتمام مسئله به صورت مسالمت آمیز از موضع خود ورود پیدا می کنند.

وی تاکید کرد: اولویت دولت یازدهم بازگردادندن اموال به بیت المال از طریق رایزنی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم تصریح کرد:دولت تدبیر و امید به دنبال برگرداندن اموال مردم به جایگاه خود است و اصراری ندارد تا مدیران گذشته - که البته در حفظ اموال و رعایت قانون کوتاهی کرده‌اند-مورد تعرض قرار گیرند.

کد خبر 229803
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز