همشهری آنلاین: نماینده اصولگرای مجلس از تصمیم خود برای طرح شکایت علیه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دادسرای ویژه کارکنان دولت خبر داد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تهمت‌های زریبافان علیه خود در یک برنامه تلویزیونی گفت: برای من یک حق حقوقی و قانونی برقرار است که نسبت به این بداخلاقی ها که از دولت قبل به ارث مانده، پیگیری داشته باشم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا از زریبافان به دادسرای ویژه کارکنان دولت، طرح شکایت خواهم کرد و او باید پاسخگو باشد.

عضو فراکسیون جانبازان و ایثارگران مجلس، بیان کرد: متاسف شدم در جایگاه بالاترین مسئول یک دستگاه بسیار بزرگ که به فرمایش امام راحل(ره) افضل ترین انسانها در آن هستند، افرادی مسئولیت دارند که کنترل روحی روانی ندارند و نمی توانند بر اعصابشان تسلط داشته باشند و با ادبیاتی صحبت می کنند که با ادبیات اسلامی و دینی شهید و شهادت بسیار فاصله دارد.

جعفرزاده در تذکر شفاهی در صحن علنی روز سه شنبه (5شهریور) مجلس نیزبا بیان اینکه "زریبافان در برنامه ای در شبکه خبر، اسم من را آورده و تهمت‌ها و توهین‌هایی را به یک نماینده مجلس وارد کرده است"، گفت: من با مسائل حقوقی آشنایی دارم و قطعاً پیگیر حقوق مردم و خودم خواهم بود.

لازم به ذکر است جعفرزاده پیش تر از به جریان افتادن تحقیق و تفحص از اختلاس در بنیاد شهید سخن گفته بود.

کد خبر 228921
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز