همشهری‌آنلاین: دبیر اجرایی کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی از آغاز فرآیند ثبت‌نام این کنفرانس خبر داد.

علی شوقی بنام، گفت: کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی یک کنفرانس آموزشی و تخصصی برای کارشناسان روابط‌عمومی، اصحاب رسانه و فعالان عرصه تبلیغات خواهد بود که بتوانند نقاط اشتراک حوزه فعالیت خود را تبیین و برای هدف‌گذاری‌های مشترک در فضای ارتباطاتی کشور، به تبادل نظر بپردازند.

وی افزود: برقراری ارتباط میان فعالان سه حوزه روابط‌عمومی، تبلیغات و رسانه اجتناب‌ناپذیر است و برقراری و حسن ارتباطِ مطلوب نیاز به یک مقوله اصلی دارد و آن دستیابی به شناخت دقیق و عمیق از سایر حوز‌ه‌های ارتباطی است. شوقی بنام تأکید کرد: بر همین مبنا سیاست‌گذاران و مجریان تلاش می‌کنند، حاضران در این کنفرانس به حداکثر آگاهی و اطلاعات دست یابند و مجالی برای برنامه‌ریزی ارتباطات توأم با تفاهم و ناشی از شناخت فراهم شود.

دبیر اجرایی کنفرانس افزود: دبیرخانه کنفرانس، ثبت‌نام از علاقه‌مندان را آغاز کرده است و براساس فرم فراخوان منتشر شده دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه می‌توانند از 50 درصد تخفیف حضور در کنفرانس بهره‌مند شوند.

گفتنی است تلفن‌های 88898326 و 88807453 و نشانی الکترونیکی info@i-pr.ir برای پاسخ به سوالات احتمالی متقاضیان و کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 227403
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز