همشهری آنلاین: معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدامات خوبی در راستای خارج کردن پادگان های ارتش از داخل شهرها در سراسر کشور صورت گرفته است.

ارتش

ایرنا نوشت: امیر سرتیپ سید فرامرز حسینی امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت انتقال پادگان لشکر ۶۴ پیاده ارومیه به خارج از شهر افزود: در حال حاضر حدود پنج میلیون مترمربع از پادگان های ارتش در سراسر کشور در دست بازسازی و تعمیر است که این امر، نشان دهنده عزم راسخ برای نوسازی و انتقال پادگان های ارتش به خارج از شهرها می باشد.

وی اظهار کرد: در خصوص انتقال پادگان لشکر ۶۴ پیاده ارومیه به خارج از شهر ارومیه نیز عزم مسوولان و فرماندهان ارشد ارتش بر خروج سریع تر این پادگان قرار گرفته و به همین دلیل باید اقدامات لازم به طور سریع انجام گیرد.

معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم برنامه ریزی تمامی نهادهای مرتبط ، در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسد و به زودی شاهد تغییر مکان این لشگر و ارائه خدمات بهتر به شهروندان ارومیه ای با بازگشایی ادامه خیابان امام باشیم.

پادگان لشکر ۶۴ ارومیه که از قدیمی ترین پادگان های جمهوری اسلامی است هم اکنون در مرکز شهر ارومیه قرار گرفته که با انتقال آن به خارج از شهر و بازگشایی امتداد خیابان امام (ره) بخش مهمی از مسائل ترافیکی ارومیه حل خواهد شد.

کد خبر 225486
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز