همشهری آنلاین: با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور از فرماندهان، فعالان و دست اندرکاران اردوهای راهیان نور دریایی که طی نوروز ۹۲ در این اقدام فرهنگی حضوری چشمگیر داشتند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی بسیج، نشست تخصصی بررسی فعالیتها و برنامه‌های راهیان نور با حضور اعضای قرارگاه مرکزی و فرماندهان سپاه‌های استانی و مناطق دریایی بوشهر، هرمزگان و خوزستان در سالن شهدای خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

در این نشست یک روزه که سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین نیز شرکت داشت از سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه و فرماندهان مناطق دریایی این نیرو به پاس برگزاری باشکوه راهیان نور دریایی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

همچنین ضمن بررسی اردوهای اعزامی طی نوروز 92، کمیته‌های روابط عمومی، راویان، خادمان و.... برنامه های آینده راهیان نور را تبیین و تشریح کرده و مصوبات قرارگاه در جهت تقویت این عملیات عظیم فرهنگی به استان های میزبان ابلاغ شد.

فضلی در این نشست به آثار شگرف اردوهای راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت:راهیان نور در طول سال های گذشته میزبان کلیه مردم عزیز به ویژه جوانان و نوجوانان از هر طیف و سلیقه ای بودیم که اثر مشترک راهیان نور بر کلیه زائران، تربیت و پرورش روحی همگان بود.

وی همچنین مشکلات پیش روی برگزاری اردوهای راهیان سرزمین نور را یادآور شد و افزود: شهدا میزبان اصلی زائران بوده و مردم با ماشین های شخصی خود و کاروان های مردمی اعم از دانشجویان و دانش آموزان و اساتید و سایر اقشار مردمی به عشق مجاهدت و ایثار جاودان شهدا به زیارتگاه ها و مشاهده شهیدان می آیند.

راهیان نور دریایی به صورت رسمی و تحت این عنوان از اواخر سال 91 و به ویژه نوروز 92 آغاز شده و فعالیتهای گوناگونی در این راستا انجام پذیرفته است.

کد خبر 224189
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز