سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسئول کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال، گفت: سپ بلاتر رییس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) ۱۵ آبان ماه به ایران خواهد آمد.

بلاتر

امید جمالی روز سه شنبه به ایرنا گفت: در تاریخ ۱۵ و ۱۶ آبان در کشورمان کنگره علم فوتبال برگزار خواهد شد که در همین زمان بلاتر نیز میهمان ایرانیان خواهد بود.

وی ادامه داد: بلاتر پس از حضور در ایران ۱۷ آبان ماه در فینال جام جهانی نوجوانان در امارات حاضر خواهد شد، بنابر این تنها ۲ روز می تواند در کشورمان حضور داشته باشد.

مسئول کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، گفت: قرار بود بلاتر در ماه رمضان به ایران بیاید اما پس از مشورت با مسوولان فدراسیون فوتبال کشورمان تصمیم گرفت بعد از ماه مبارک رمضان به ایران بیاید.

وی تصریح کرد: بازدید از آکادمی فوتبال و یکسری ملاقات ها از برنامه های بلاتر در ایران است اما او اعلام کرده که برنامه های دقیق خود را نیز به زودی به ما اعلام خواهد کرد.

وی در رابطه با حضور تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در مسابقات جام جهانی، اظهار داشت: در حال حاضر کارهای مربوط به این تیم و پر کردن فرم ورود و انتخاب رنگ پیراهن به مسابقات انجام شده است.

جمالی خاطرنشان کرد: البته تیم ملی ساحلی ما نیز قراراست در مسابقات جام جهانی تاهیتی شرکت کند و کار های آنها نیز در همین مرحله است.

کد خبر 223332
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز