همشهری آنلاین: مسوولان فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC به طور رسمی خواستار تغییر محل برگزاری دیدار با کره جنوبی در هفته پایانی مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 شده اند.

به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرده است که دیدار این تیم با ایران در شهر اولسان برگزار خواهد شد که این مساله با مخالفت فدراسیون ایران مواجه شده است.

مسوولان فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا آورده‌اند که امکان پرواز مستقیم به اولسان وجود ندارد و کاروان کشورمان می بایست از طریق چین یا سئول به این شهر سفر کند که این مساله باعث طولانی شدن مسیر و خستگی بازیکنان می شود.

فرودگاه اولسان درجه 2 محسوب می شود و پذیرای سفرهای بین قاره ای و طولانی نیست که این مساله با آیین نامه فیفا مغایرت دارد و به همین دلیل مسوولان فدراسیون فوتبال کشورمان خواهان برگزاری دیدار ایران با کره جنوبی در سئول شده اند. این دیدار قرار است 28 خردادماه به میزبانی کره جنوبی انجام شود.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است که به دلیل حساسیت دیدارهای هفته پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی، این دیدارها به صورت همزمان برگزار می شود.

در روز پایانی ایران میهمان کره جنوبی است و ازبکستان در تاشکند به مصاف قطر می‌رود.

کد خبر 211173
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز