همشهری آنلاین: مربی تیم فوتبال ایران گفت: گروه بزرگی از بازیکنان را در نظر داریم و به آنها آماده باش داده‌ایم و فهرست تیم ملی 21 اردیبهشت آماده می‌شود. دراین فهرست بازیکنان استقلال دعوت نشده‌اند.

نمازی مربی تیم ملی

به گزارش فارس، امید نمازی مربی تیم ملی و دستیار کارلوس کی‌روش در ابتدای نشست خبری سرمربی تیم ملی توضیحاتی را به این شرح ارائه کرد:

ما برنامه یک‌ساله‌ای را که روی آن کار کرده‌ایم به فدراسیون ارائه دادیم و برای همه چیز آماده‌ایم. برنامه یک‌ساله را با دقت زیاد نوشتیم طبق توافق با سازمان لیگ قرار است 20 اردیبهشت لیگ به پایان برسد و سپس ملی‌پوشان 4 روز استراحت داشته باشند و فاز اول اردوی تیم ملی روز 24 اردیبهشت در تهران آغاز می‌شود و 22 می با انجام یک بازی دوستانه خاتمه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: بعد از دو سه روز استراحت فاز دوم اردو را در امارات آغاز می‌کنیم ضمن اینکه با توافق سازمان لیگ بازیکنان استقلال در فاز اول اردوی تیم ملی حضور ندارند. زیرا این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است اما در فاز دوم که تیم ملی به قطر می‌رود ملی‌پوشان استقلال هم هستند سپس به قطر می‌رویم و یک جلسه تمرین می‌کنیم و برای بازی با قطر آماده می‌شویم. بعد از آن بازی برای مسابقه مهم با لبنان آماده خواهیم شد که در پایان همان مسابقه و شبانه به سئول سفر می‌کنیم. هر چند کره جنوبی محل بازی را به شهر اولسان انتقال داده که این هم جای بحث دارد.

مربی تیم ملی افزود: تمام این برنامه‌ها به فدراسیون ارائه شده و کی‌روش هم به کره جنوبی سفر خواهد کرد تا از مسائل فرودگاهی، حمل و نقل و تمام جزئیات این سفر مطمئن شود. در برگشت به شما می‌گوییم که چقدر این مسائل مهم است. امیدوارم گفته نشود که کی‌روش باز هم به مرخصی رفته است.

نمازی با اشاره به فهرست تیم ملی عنوان کرد: گروه بزرگی از بازیکنان را در نظر داریم و به آنها آماده باش داده‌ایم زیرا از این گروه بزرگ بازیکنان لیست نهایی تیم ملی را در 21 اردیبهشت اعلام می‌کنیم. این خلاصه‌ای از برنامه‌های پیش روی ما بود.

وی افزود: در آخر این سه بازی حساس مشخص و معلوم می‌شودکه مستقیم به جام جهانی می‌رویم با با حضور در پلی‌آف به جام جهانی می‌رسیم. ما هر دو برنامه را به سازمان لیگ اعلام کردیم و هر دو سناریو مشخص است و برنامه آماده سازی ما برای پلی‌آف هم مشخص شده است.

کد خبر 211288
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز