سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور منتخب یکشنبه هفته آینده میهمان مجلس است و در ضیافت افطار نمایندگان شرکت می‌کند.

مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی در خانه ملت خبر داد و گفت: آقای روحانی یکشنبه هفته آینده میهمان مجلس است و در ضیافت افطار نمایندگان مجلس در محل خانه ملت شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های اولیه صورت گرفته و طبق این هماهنگی‌ها عصر یکشنبه 23 تیرماه رئیس جمهور منتخب در مجلس حضور می‌یابد‌ البته پیش از افطار جلسه دوستانه‌ای برای شنیدن سخنان رئیس جمهور منتخب و نمایندگان مجلس برگزار می‌شود و پس از آن حجت‌الاسلام روحانی و همراهان وی افطار را میهمان مجلس خواهند بود.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس در پایان افزود: هماهنگی‌های این مراسم از سوی هیئت رئیسه مجلس صورت گرفته و این جلسه نخستین جلسه مشترک رئیس جمهور منتخب با نمایندگان مجلس خواهد بود.

همچنین اسماعیل جلیلی عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان از برگزاری 2 دیدار نمایندگان با رئیس جمهور منتخب خبر داده و عنوان کرده بود که دیدار نخست با حضور حجت‌الاسلام روحانی در خانه ملت انجام می‌شود و پس از آن وکلای ملت در پاسخ به این حضور رئیس جمهور منتخب در مجلس، به دیدار وی می‌روند.

کد خبر 222584
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز