همشهری آنلاین: سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای روحانی نباید از وزرای دولت‌های هاشمی و خاتمی در راس وزراتخانه‌ها، دستگاه‌ها و موسسات مهم استفاده کند گفت: مجلس با وزرای نو و با اندیشه، موافق است. بنده بعید می‌دانم مجلس به وزرای دولت‌های گذشته که پرونده​های تند و پر حاشیه‌ای داشتند رای اعتماد بدهد.

مهر نوشت: سید رمضان شجاعی کیاسری در بررسی چالش‌های تشکیل دولت تدبیر و امید گفت: احمدی نژاد به هیچ شخص، گروه و حزبی وابستگی و بدهکاری نداشت و بر عکس آن دولت آقای روحانی به بعضی از اشخاص و جریان‌های سیاسی به برخی اصلاح طلبان و اصولگرایان بدهکار است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمع کردن این نگاه‌های معارض و مختلف قطعا برای آقای روحانی کار سخت و دشواری است. بهترین راه برای اینکه دولت تدبیر و امید بتواند نظرات اصولگرایان و اصلاح طلبان را جمع کند، این است که از افراد معتدل در دولت استفاده کند و از آدم‌های که برای دولت آقای روحانی حاشیه سازی می‌کنند که شامل تندروهای چپ و راست هستند باید فاصله بگیرند.

وی تاکید کرد: آقای روحانی به جای استفاده از وزرا و مدیران دولت‌های گذشته از آدم‌های نو، جوان و با خلاقیت که برنامه‌هایی متناسب با زمان داشته باشند استفاده کند.

کد خبر 222374
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز