همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: نخستین سری از اتوبوس های جدید دوکابین هفته آینده وارد پایتخت خواهند شد.

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار "تهران سما" با بیان این مطلب اظهار کرد: از روز پنج شنبه نخستین سری از اتوبوس های جدید دوکابین به سمت تهران حرکت می‌کنند که امید است از هفته آینده شاهد ورود این اتوبوس‌ها به پایتخت و ناوگان اتوبوسرانی باشیم.

وی ادامه داد: 300 دستگاه اتوبوس دوکابین که هزینه های آن 100 درصد توسط شهرداری تهران پرداخت شده، هم اکنون در حال ترخیص از گمرک هستند که به مرور و تا پایان ماه این اتوبوس ها به سمت تهران حمل و وارد ناوگان خواهند شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تصریح کرد: با ورود 300 دستگاه اتوبوس جدید دوکابین به ناوگان، روزانه بیش از 400 هزار نفر به ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی تهران و حومه افزوده می‌شود و می‌توانیم خدمات رسانی بهتر و گسترده تری به شهروندان تهرانی داشته باشیم.

وی افزود: اتوبوس های جدید دوکابین مانند اتوبوس های قبلی، از استاندارد های روز دنیا برخوردار بوده و سیستم‌های ایمنی، سرمایشی، گرمایشی و... مناسبی دارند.

سنندجی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها به محض رسیدن به تهران و انجام سرویس وارد خطوط BRT می شوند، گفت: شبکه اتوبوسرانی تندرو تهران عملاً به یکی از مدرن ترین سامانه‌های اتوبوسرانی دنیا تبدیل شده است.

کد خبر 221387
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز