مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
۰ نفر

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: پس از افتتاح بزرگراه امام علی (ع) اقدامات اجرایی برای احداث خط جدید اتوبوس های BRT در مسیر این بزرگراه انجام می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، پیمان سنندجی با بیان این مطلب افزود: احداث خط جدید اتوبوس های BRT در مسیر بزرگراه امام علی(ع) در دستور کار قرار دارد که در تلاشیم پس از بهره برداری از این بزرگراه عملیات احداث خط جدید اتوبوس های تندرو را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: طول خط جدید اتوبوس های تندرو در مسیر بزرگراه امام علی (ع) حدود 33 کیلومتر خواهد بود که این خط از مینی سیتی آغاز می شود و تا انتهای مسیر بزرگراه ادامه می یابد.

سنندجی با بیان اینکه مشکل اتوبوسرانی تهران اکنون کمبود ناوگان است گفت: طی 2 سال گذشته هیچ اتوبوس جدیدی از سوی دولت به شهر تهران اختصاص نیافته است، این در حالیست که تنها برای حفظ وضعیت موجود باید سالانه هزار دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل شهرداری تهران اقدام به خرید اتوبوس های دوکابین خارجی کرده که متاسفانه برای خرید این اتوبوس ها نیز کمکی به شهرداری نشده است و ما منتظر هستیم که سری جدید اتوبوس های دوکابین وارد ناوگان شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تصریح کرد: در تلاشیم تا پایان سال جاری شبکه خطوط اتوبوس های تندرو را تکمیل کنیم.

کد خبر 214373
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز