مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه: خطوط اتوبوس تندرو (BRT ) به صورت 24 ساعته به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

BRT

پیمان سنندجی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: خطوط عادی اتوبوسرانی تهران از ساعت5/30 تا 22/20 به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند اما خطوط BRT با توجه به استقبال شهروندان 24 ساعته فعال هستند و شهروندان می‌توانند در طول شب نیز برای تردد در شهر از اتوبوس‌های تندرو استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه 5 خط اتوبوس‌های تندرو در دو نوبت به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند، گفت‌: تعداد اتوبوس‌های فعال این خطوط در طول شب بستگی به میزان استقبال و تقاضای شهروندان دارد و در خطوطی که مسافران شبانه بیشترند‌، تعداد اتوبوس های فعال هم بیشتر خواهد بود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه ادامه داد: اتوبوس‌های تندرو امروز توانسته‌اند جای خود را بین شهروندان باز کنند و استقبال از این خطوط بسیار خوب و قابل توجه بوده است به گونه‌ای که اکنون روزانه حدود یک میلیون و 800 هزار نفر با اتوبوس‌های تندرو در شهر تردد می‌کنند.

سنندجی بر افزایش تعداد خطوط BRT در شهر تاکید کرد و گفت : در تلاشیم تا شبکه ای منسجم و به هم پیوسته از خطوط اتوبوس های تندرو در شهر ایجاد کنیم تا شهروندان از تمام نقاط شهر به انها دسترسی داشته باشند و بتوانند از طریق این شبکه سفرهای روزانه خود را سریع و ارزان محقق کنند.

کد خبر 127526
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز