همشهری آنلاین: معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران از تشکیل کارگروهی برای بررسی ساعت کار، کیفیت و قیمت نان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

Bread

نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ساعت کار نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان تغییر نمی‌کند، افزود: در جلسه‌ای که با اتحادیه نانوایی‌ها تشکیل شد، مقرر شد ساعت کار نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان تغییری نکند و به همان روال عادی یعنی سه نوبت پخت ادامه داشته باشد.

ترکی تصریح کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد با توجه به اینکه آرد باکیفیت و خوب به نانوایی‌های پایتخت عرضه می‌شود، نانوایی‌ها نان را با کیفیت و قیمت مصوب در اختیار مردم قرار دهند و حق هیچ‌گونه افزایش قیمتی را نیز ندارند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: نظارت و بازرسی بر نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود و تیمی متشکل از تعزیرات، بازرسی اتحادیه نانوایی‌ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت بر وزن، قیمت و کیفیت نان نظارت کامل خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نظارتها از ابتدای ماه رمضان آغاز می‌شود، تصریح کرد: در صورت عدم پخت نانوایی‌ها در ساعت مقرر در ماه مبارک رمضان با آنها برخورد می‌شود، چراکه عدم رعایت ساعات کار اعلام شده به نانوایی‌ها تخلف محسوب است.

کد خبر 220617
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز