مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۶:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رانندگان تاکسی‌های گردشی برای تنظیم تاکسیمتر فقط تا پایان اردیبهشت فرصت دارند در غیر این صورت خودرو‌هایشان به پارکینگ منتقل می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: از ابتدای خرداد ماه تاکسی‌های گردشی که تاکسیمتر آنها هنوز تنظیم نشده و یا فاقد برچسب نرخ کرایه باشند، متوقف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

حسین تیموری کرمانی با بیان اینکه در حال حاضر برچسب نرخ های جدید کرایه تاکسی ها در سال جاری بر روی تمام تاکسی های خطی، فرودگاه و ترمینال نصب شده است، افزود : در حال حاضر تمام تاکسی‌های گردشی شهر تهران به تاکسیمتر مجهز هستند اما از آنجا که تنظیم تاکسیمترها به صورت دستی انجام می‌شود  و این کار کمی زمان بر خواهد بود به همین دلیل تا کنون بیش از نیمی از تاکسیمتر تاکسی‌های نارنجی و گردشی شهر تهران تنظیم شده و تا پایان اردیبهشت ماه مابقی تاکسیمترها نیز تنظیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکسی های گردشی شهر تهران دارای برچسب هایی بر روی شیشه جلو و عقب خود هستند که بیانگر مجوز ورود و خروج و فعالیت آنها در سطح شهر است ، افزود :  واحدهای گشت سازمان تاکسیرانی موظف خواهند بود از ابتدای خرداد ماه در صورت رویت تاکسی گردشی که تاکسیمتر آن تنظیم نبوده و یا بدون برچسب کرایه در سطح شهر فعالیت کند، تاکسی متخلف را متوقف و به پارکینگ انتقال دهند .   

وی همچنین از برخورد با تعدادی از رانندگان متخلف تاکسی که افزایش بیش از نرخ مصوب کرایه‌ها را داشته‌اند خبر داد و گفت : در میدان هفت تیر در دو خط افزایش بیش از نرخ مصوب گزارش شد که سرپرستان خط و رانندگان متخلف شناسایی و برای پیگیری به هیات نظارتی سازمان تاکسیرانی معرفی شدند.

کد خبر 22053

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز