گروه شهری: مجموعه پل‌های روگذر و زیر گذر چند سطحی تقاطع بزرگراه شهیدگمنام - کردستان (اول تیرماه) با حضور شهردار تهران و مدیران شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه یادشده طی چند مرحله به اجرا در آمده که مرحله پایانی این پروژه با نصب عرشه پل گمنام - کردستان به‌صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.مرحله پایانی این پروژه هفته گذشته با نصب عرشه پل به‌صورت آزمایشی افتتاح شده بود وشنبه، پروژه یادشده به‌صورت کامل با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری خواهد رسید تا شهروندان بتوانند از این پس مسیرخیابان کارگر شمالی تا میدان سلماس و همچنین کارگر شمالی به بزرگراه کردستان شمال را بدون توقف در چراغ قرمز و در نهایت با کاهش قابل‌توجه توقف در ترافیک طی کنند.

در همین ارتباط نیز سلیمانی شهردار منطقه6شهرداری تهران گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 49هزارمترمربع و با هدف روان‌سازی‌ و کاهش بار ترافیکی در محورهای اصلی یادشده احداث شده است.سلیمانی در ادامه گفت: در شرایط کنونی ترافیک در برخی از نقاط اصلی شهر تهران به‌ویژه درمنطقه 6با توجه به موقعیت خاص این منطقه و قرار گرفتن آن در حاشیه شمالی محدوده مرکزی شهر تهران باعث شده است این منطقه نه‌تنها دارای مشکلات حمل ونقل و تولید و جذب سفر باشد، بلکه مشکلات و مسائل حمل‌ونقل عبوری نیز بر آن تحمیل شده است.

به گفته سلیمانی، پس از مطالعات و پژوهش‌های کارشناسی متعدد، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه گمنام - کردستان در دستور کار منطقه قرار گرفته بود. پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه گمنام - کردستان از 2پروژه مجزا شامل احداث زیرگذر بزرگراه گمنام - کردستان و پروژه پل رو گذر این مسیر تشکیل شد ه که بخش اول این پروژه به طول 416متر به تفکیک 2رمپ شرقی و غربی به بهره‌برداری رسیده است.

مرحله دوم این پروژه با هدف دسترسی آسان تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید گمنام به کردستان شمال با نصب عرشه روگذر به پایان رسیده و از این پس شهروندان می‌توانند به راحتی و بدون توقف در چراغ قرمز در این مسیر تردد کنند.

کد خبر 219775
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز