همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب مؤتلفه اسلامی لیست ۳۱ نفره خود را برای چهارمین دوره انتخابات شوراها اعلام کرد.

آقایان شیبانی، غفوری‌فر، سجادی، جولایی، پارسی‌‌نژاد، لاسجردی، مفتح، نیک‌فر، میرقوامی، حسن‌بیگی، شاهنگیان، زمانی، میرزاپور، علیزاده، حجت‌الاسلام ناصحی، عسکر اولادی، ولی‌الله صالحی، شکوری، بیگی و همچنین خانمها خداوردی، رجبی، سادات شریف، احمدی، محمدزاده، قندفروش از افرادی هستند که در لیست جبهه پیروان حضور دارند.

بر اساس گزارش فارس، اسدالله بادامچیان صبح 12 خرداد ماه  در نشست خبری خود با اشاره به فرا رسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سالگرد نهضت عظیم 15 خرداد گفت: این ایام را در کشور گرامی می‌داریم.

وی در ادامه به برگزاری همزمان دو انتخابات مهم یازدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین چهارمین دوره انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اطلاع‌رسانی دقیق و وسیع هموطنان بهترین و خوب‌ترین افراد را برای کشور انتخاب کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی حزب مؤتلفه جهت بررسی افراد و کاندیداها در چهارمین دوره انتخابات شوراها گفت: از سال قبل بر حزب مؤتلفه و در معاونت انتخابات آن اقدامات اولیه انجام شد و کارهایی در این زمینه صورت گرفت که در همین زمینه تأکید داشتیم که باید با همه اصولگرایان ائتلاف داشته باشیم.

بادامچیان افزود: ما اعتقاد داریم مملکت برای همه است و باید همه سلایق با یکدیگر همکاری داشته باشند و حزب مؤتلفه برای رسیدن به کاندیدای اصلح اقداماتی را در این چند ماهه به صورت گسترده انجام داده است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: از دی ماه سال گذشته مذاکرات متعددی تا روزهای گذشته با اصولگرایان و گروه‌های متفاوت انجام شد که بتوانیم به یک فهرست 31 نفره واحد با حضور تمام سلایق اصولگرایان برسیم که متأسفانه این امر محقق نشد.

وی دلیل محقق نشدن لیست 31 نفره با حضور تمام سلایق را عدم تعامل و همکاری سایر اصولگرایان در این لیست عنوان کرد.

بادامچیان ادامه داد: باید فضای شادابی را برای حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات رقم بزنیم و مردم نیز کسانی را انتخاب کنند که بتوانند به وظایف خود عمل کنند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: 17 تشکل عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب مؤتلفه اسلامی هستند که در نهایت افراد متخصص و باسابقه در امر خدمت‌رسانی به مردم برای حضور در انتخابات شوراها انتخاب کردند.

بادامچیان ادامه داد: سابقه حزب مؤتلفه بیش از 50 سال است و این در حالی است که در ایام انتخابات شاهد رویش برخی تشکل‌های فصلی هستیم که در واقع تنها دهان پرکن هستند.

کد خبر 217108
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز