همشهری آنلاین: استاندار تهران با بیان اینکه تبلیغات کاندیداها در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره) ممنوع است، خاطرنشان کرد: اگر کسانی در جریان این مراسم برای کاندیداهای خاص تبلیغ کنند از این کار منع خواهند شد.

مرتضی تمدن درباره تشریح اقدامات صورت گرفته در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: براساس تدابیری که ستاد ارتحال حضرت امام (ره) در نظر گرفته است استانداری تهران نیز در همین راستا و با هماهنگی این ستاد نسبت به تسهیل در حضور زائران حضرت امام (ره) اقدام کرده است.

وی ادامه داد: تمامی بخشهای خدمات‌رسان استان تهران از جمله دستگاه‌ها و سازمان‌های امدادی، پشتیبانی و درمانی صد در صد با تمام ظرفیت در مراسم ارتحال امام (ه) آمادگی کامل دارند.

اهم اظهارات استاندار تهران به نقل از فارس را در ادامه بخوانید:

  • دستگاه‌های مربوطه اعم از مترو، اتوبوسرانی و تاکسی‌رانی در راستای اسکان و تسهیل تردد زائران حضرت امام (ره) اقدام می‌کند.
  • تمام شهرهای بین‌راهی آمادگی کامل دارند که در مسیر و در هر کجا که زائرین حضرت امام (ره) نیاز به مساعدت برای تردد به حرم را داشته باشند خدمات‌رسانی کنند.
  • محورهای منتهی به تهران در روزهای 13، 14 و 15 خرداد پرترافیک خواهد بود و به همین دلیل در یک هماهنگی فشرده با راهنمایی و رانندگی تدابیر جاده‌ای و برون‌شهری اندیشیده شده‌است.
  • کاملاً پیش‌بینی شده که به هیچ وجه در مراسم حضرت امام خمینی (ره) به هیچ وجه کاندیداهای حضور تبلیغاتی نخواهند داشت بلکه تمام تبلیغات و برنامه‌ریزی‌ها در جهت حضور گسترده مردم در انتخابات است.
  • احزاب و بعضی از تشکل‌های مردمی نباید در این مراسم تبلیغاتی داشته باشند و فقط تبلیغاتی که معطوف به اصل انتخابات است پیش‌بینی شده است.
  • تبلیغات کاندیداها در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره) ممنوع است. اگر کسانی در جریان این مراسم برای کاندیداهای خاص تبلیغ کنند از این کار منع خواهند شد و بهتر است اجازه بدهند مراسم ارتحال امام (ره) که متعلق به تمام ملت ایران است به هیچ وجه شخصی یا گروهی برگزار نشود.
  • اجازه تبلیغات به کاندیداها در مراسم ارتحال امام (ره) داده نمی‌شود.گروه‌های نظارتی شامل هیئت نظارت و بازرسی انتخابات هم در مراسم حضور دارند و هر گونه اقدامی که معطوف به تبلیغ کاندیدای خاصی باشد نظارت می‌کنند.
کد خبر 217068
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز