همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس ضمن انتقاد از عملکرد سازمان صدا و سیما در اجرای نخستین دور مناظره‌ها، گفت: رسانه ملی در نخستین دور مناظره‌های نتوانست تنور انتخابات را داغ کند.

منصور حقیقت‌پور ضمن انتقاد از عملکرد سازمان صدا و سیما در اجرای مناظره‌ها، توضیح داد: نخستین دور مناظره‌های تلویزیونی نتوانست مردم و نامزدها را راضی کرده و به نتیجه مطلوب که همان داغ کردن تنور انتخابات است، دست یابد.

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو کرده است تصریح کرد: مناظره‌ها باید به صورت رو در رو و دو نفره برگزار می‌شد تا نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بتوانند با به چالش کشیدن برنامه‌های اقتصادی یکدیگر به واکاوی سیاست‌های یکدیگر بپردازند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس نهم، با تاکید بر لزوم تغییر ساختار مناظره‌های دورهای بعدی، ادامه داد: در مراحل بعدی صدا و سیما باید ابتدا در مورد روند مناظره و چگونگی برگزاری آنها با روسای ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری به توافق برسد.

وی افزود: کارویژه مناظره صرفاً پر کردن سه یا چهار ساعت زمان مخاطبان نیست بلکه باید با برنامه‌ریزی درست و دقیق عقاید و برنامه های نامزدها را آشکار کند.

مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم، گفت: نشان دادن عکس و یا طرح سوال تستی برای آشکار کردن عقاید اقتصادی نامزدها اقدام مناسب نبوده و به نوعی توهین محسوب می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نخستین دور مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری در شان مردم و نامزدها این انتخابات نبود و جامعه امروز در انتظار یک مناظره چالشی است تا از روزنه آن بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند.

کد خبر 217064
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز