همشهری آنلاین: دبیر ستاد محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری گفت: گردهمایی حامیان قالیباف عصر 12 خرداد ماه با حضور اصغر رئیسی نماینده اسبق مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی برگزار می‏‌شود.

فارس نوشت: احمد علوی امروز اظهار داشت: در حال حاضر سه ستاد در شهرکرد و در هر یک از شهرستان‌ها یک ستاد در راستای اجرای برنامه‌های تبلیغاتی قالیباف فعال است.

وی، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را مهم‌ترین هدف از برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی برشمرد و گفت: لازمه تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌ها رای است.

علوی بر ضرورت انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و افزود: برای تحقق حماسه سیاسی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در اولویت اول است، اما پس از آن انتخاب فرد اصلح از اهمیت بالایی برخوردار می‎شود.

دبیر ستاد محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری از گردهمایی بزرگ حامیان قالیباف در شهرکرد خبر داد و گفت: این برنامه امروز ساعت 20 در محل ستاد قالیباف روبروی سینما بهمن با حضور اصغر رئیسی نماینده اسبق مردم شهرکرد در مجلس برگزار می‎شود.

علوی همچنین از برگزاری مناظره انتخاباتی نمایندگان کاندیداها در استان خبر داد و گفت: این برنامه با حضور همه نمایندگان کاندیداها امروز ساعت 17 و 30 در دانشگاه شهرکرد برگزار می‏‌شود.

وی افزود: رعایت قانون و التزام به آن نکته مهمی است که همه ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف آن را در راس برنامه‌های تبلیغاتی خود قرار داده‌اند.

کد خبر 217112
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز