همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: بهره‌برداری از پل صالح‌آباد بهشت‌زهرا(س) تا قبل از 14خردادماه و سالگرد امام ‌راحل(ره) انجام می‌گیرد.

به گزارش همشهری آنلاین، اکبر توکلی، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درباره زمان بهره‌برداری از پل صالح‌آباد بهشت‌زهرا(س) گفت: پل تقاطع غیرهمسطح امیر سرلشکر صالحی واقع در باب‌الشهدا (ورودی شمالی) بهشت‌زهرا (س) با بزرگراه شهید هاشمی - بلوار علامه عسگری در 14خردادماه افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پل دارای دو فاز B1 و B2 است که فاز B2 آن تا قبل از مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) افتتاح و فاز B1 تا قبل از پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

توکلی درباره افتتاح فاز B2 این پروژه تا قبل از سالگرد امام راحل(ره) گفت: با بهره‌برداری از این پروژه عبور وسایط نقلیه از بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) به سمت شرق (سه راهی باقر شهر) به صورت مستقیم میسر می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به بهره‌برداری از فاز B1 گفت: تقاطع اصلی بلوار علامه عسگری روگذر با محور اتوبان صالح آباد (بزرگراه شهید هاشمی) ورودی به سازمان بهشت زهرا (س) است که ترافیک غرب به شرق و بالعکس را به صورت روگذر تأمین خواهد کرد.

کد خبر 215753
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز