همشهری آنلاین: نشست خبری کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به دلیل اعتراض او به سوالات خبرنگاران ناتمام ماند.

کی‌روش

تسنیم نوشت: نشست خبری کارلوس کی‌روش از ساعت 12:30 امروز در محل آکادمی فوتبال آغاز شد که این نشست بیش از 15 دقیقه طول نکشید و با قهر سرمربی تیم ملی خاتمه یافت.

کی‌روش در ابتدای این نشست با خیر مقدم به نمایندگان رسانه‌ها گفت: حضور شما نشان‌دهنده اهمیت مسابقات جام‌جهانی که از همین امروز آغاز شده است. شک نداشته باشید جام‌جهانی برزیل از همین امروز در ایران شروع شده و بازی مقابل تیم‌های قطر، لبنان و کره‌جنوبی برای ما جزئی از جام‌جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: از جانب ما و از طرف فدراسیون فوتبال همه هماهنگی‌ها برای هتل و امکانات مورد نیاز ما در سفر به قطر و کره‌جنوبی آماده شده و همه چیز فراهم است.

سرمربی تیم ملی درباره وضعیت علی کریمی تصریح کرد: همانطور که گفتم اردوی ما از امروز آغاز شده و اذعان می‌کنم برای همه بازیکنان فوتبال ایران احترام خاصی قائل هستم به ویژه علی کریمی که با تعهدش کمک‌های زیادی به ما انجام داده است.

کی‌روش ادامه داد: با تمام احترامی که برای این بازیکن قائل هستم اکنون زمان آن است که تمرکزم را روی بازیکنانی که داخل اردو هستند بگذارم؛ بازیکنانی چون رحمان احمدی، فشنگچی و خلیل‌زاده که اینجا حاضر هستند.

وی درباره بحث عذرخواهی کتبی 3 بازیکن تیم ملی به نام‌های علی کریمی، مهدی رحمتی و هادی عقیلی اظهار داشت: خواهش می‌کنم رسانه‌ها من را درک کنند؛ امروز 14 می 2013 است و تمامی مسئولیت و تمرکز من روی بازیکنانی است که در اردو حضور دارند. اگر راجع به انصاری‌فرد، اولادی، حاج‌صفی، حدادی‌فر، سوشا مکانی و سایر بازیکنان حاضر در اردو سوال دارید خوشحال می‌شوم که توضیح دهم اما در رابطه با گذشته هیچ صحبتی باقی نمانده است.

کی‌روش افزود: اگر همینگونه پیش برویم حتما به علی دایی و بازیکنانی که در گذشته برای تیم ملی بازی می‌کردند خواهیم رسید، ما باید راجع به آینده صحبت کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: من وقت ندارم در رابطه با گذشته و خاطرات قبل حرف بزنم. مسئله‌ای که بسیار طرح می‌شود راجع به معذرت خواهی و پوزش خواستن بازیکنان است. معتقدم پوزش و معذرت‌خواهی مسئله‌ای که تنها بین انسان و خداوند وجود دارد و انسان باید از خدا عذرخواهی کند.

در این زمان سوال خبرنگار دیگری درباره مهدی رحمتی سبب عصبانیت کی‌روش شد و او به خبرنگاران گفت: من امروز می‌خواهم درباره اینکه تیم ملی باید آمادگی کامل را به دست بیاورد و برای پیروزی به مصاف قطر برود صحبت کنم. اگر قرار است درباره تیم ملی ایران و بازی با قطر صحبت کنیم حرف دارم و در غیر این صورت با شما خداحافظی می کنم.

بعد از این اظهارات کی‌روش محل نشست خبری را ترک کرد و تلاش‌ها برای بازگرداندن او به کنفرانس نیز بی‌نتیجه ماند.

کد خبر 214378
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز