همشهری آنلاین: علی کفاشیان گفت: کی‌روش دو سال و یک ماه است، در فوتبال ایران حضور دارد و با زیر و بم فوتبال ما آشناست. تا زمانی که تکلیف صعودمان به جام جهانی مشخص نشود، هیچ تغییری در کادر فنی نخواهیم داشت و اگر به پلی‌آف برویم کی‌روش سرمربی تیم ملی می‌ماند.

به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی آسمان درباره 16 یا 18 تیمی بودن لیگ برتر در فصل بعد اظهار کرد: نظر وزارتخانه این بود که با توجه به درخواست‌هایی که از سوی باشگاه‌ها انجام شده، لیگ در فصل بعد کماکان 18 تیمی باقی بماند اما برایشان استدلال آوردیم و آنها را قانع کردیم که لیگ 18 تیمی به نفع فوتبالمان نیست.

وی ادامه داد: باید به آینده فوتبال فکر کنیم. باشگاه‌هایی که این درخواست را داده بودند، درحال سقوط به دسته پایین‌تر بودند. برای 16 تیمی کردن لیگ کار کارشناسی انجام دادیم. الان هم کارشناسی خواهیم کرد. تا قبل از پایان لیگ درباره این موضوع تصمیم‌گیری نمی‌کنیم.

کفاشیان درباره این موضوع که برخی نمایندگان مجلس هم به دنبال 18 تیمی ماندن لیگ برتر هستند، گفت: نماینده‌های مجلس به فکر تیم شهر خودشان هستند و بحثشان فنی نیست ولی ما می‌خواهیم که لیگ با کیفیت باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به این‌که خواسته‌های کی روش برای تجهیز تیم ملی به پیراهن‌های مخصوص بازی در هوای شرجی عملی می‌شود، گفت: تیم ملی تا پایان جام‌جهانی با شرکت آل اشپورت قرارداد دارد. اگر شرکت ایتالیایی می‌خواهد، می‌تواند برای تولید لباس تیم‌های فوتبال ساحلی و فوتسال ما پیش قدم شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده مهدی رحمتی و هادی عقیلی در تیم ملی بسته شده است، گفت: پرونده هیچ بازیکنی در تیم ملی مختومه نیست اما بازیکنان باید به نظر سرمربی تیم احترام بگذارند.

کفاشیان درباره شایعه‌هایی که مبنی بر حضور قلعه‌نویی در تیم ملی وجود دارد، گفت: این طور نیست کی روش دو سال و یک ماه است، در فوتبال ایران حضور دارد و با زیر و بم فوتبال ما آشنا شده است. تا زمانی که تکلیف صعودمان به جام جهانی مشخص نشود، هیچ تغییری در کادر فنی نخواهیم داشت و اگر به پلی‌آف برویم کی روش سرمربی تیم ملی می‌ماند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تبانی در لیگ یک هم گفت:‌ ما مدارک تبانی را بررسی کردیم و هر جا که لازم باشد، از نهادهای قضایی هم استفاده می‌کنیم.

کد خبر 211665
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز