همشهری آنلاین: رییس فدراسیون فوتبال پس از انتخاب شیخ سلمان بحرینی به عنوان رییس جدید AFC گفت: انتخاب او تاثیری بر شرایط فوتبال ایران ندارد چون ما با همه کاندیداها از قبل آشنا بودیم.

kaffashian

علی کفاشیان پس از انتخاب شیخ سلمان بن ابراهیم بحرینی به عنوان رییس جدید AFC به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: این انتخابات حساسیت خاصی داشت و بخاطر همین امر نمایندگان قاره‌های مختلف و رییس فیفا در آن حضور داشتند تا نظارت مستقیمی بر آن داشته باشند.

وی افزود: بالاخره بعد از برکنار شدن بن‌همام و پس از مدتی که AFC سرپرستی نداشت، امروز (پنج‌شنبه) الحمدلله انتخابات برگزار و شیخ سلمان با حداکثر آرا به عنوان رییس ای اف سی انتخاب شد. فکر می‌کنم از این به بعد باید بحث‌هایی از این قبیل که چه کسی رییس شده است و چگونه رای آورده است را کنار بگذاریم و به فکر فوتبال آسیا باشیم.

رییس فدراسیون در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتخاب شیخ سلمان می‌تواند تاثیری منفی بر روند برنامه‌های بین‌المللی فوتبال ایران داشته باشد، گفت: خیر؛ در هر صورت ما با همه اعضایی که کاندیدا بودند از قبل آشنایی داشتیم و در آینده هم قطعا همان چیزی که باید اجرا شود را پیگیری خواهیم کرد.

وی باز هم بر روشن نبودن موضع رسمی‌اش در انتخابات AFC تاکید کرد و گفت: در این مجامع ما موضع بیطرف داشتیم و همانطور که دیروز هم گفتم حتی از سعی می‌کردم از اتاقم بیرون نیایم تا کسی نخواهد نظر ما را به سمت خودش جلب کند.

 

کد خبر 212124
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز