همشهری آنلاین: بر خلاف هماهنگی‌های انجام شده تنها حامد لک در تمرین امروز تیم ملی با خبرنگاران مصاحبه کرد.

تیم ملی فوتبال

به گزارش ایسنا، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که برای انجام تمرین در کمپ تیم‌های ملی به سر می‌بردند ملی پوشان فوتبال ایران عصر امروز در کمپ تیم‌های ملی جمع شدند تا برای آماده‌سازی برای دیدار با عمان تمرین کنند. بر این اساس ملی‌پوشان ایران به دستور کی‌روش به دو دسته تقسیم شدند و در شروع تمرین به بازی سپک‌تاکرا پرداختند.

این تمرین در دو گروه مجزا انجام شد و به نظر می‌رسد که بازیکنان اصلی تیم ملی که قرار است در بازی با عمان در ترکیب ثابت قرار بگیرند در گروه اول با هم تمرین کردند.

پژمان نوری، سید جلال حسینی، محمدرضا خلعتبری، سوشا مکانی، محسن مسلمان ابراهیمی، محمد نوری، کریم انصاری فرد، امیرحسین فشنگچی، محمد نصرتی، غلامرضا رضایی و رحمان احمدی گروه اصلی تمرین را تشکیل می‌دادند.

مهدی محمدنبی که با حدود 20 دقیقه تاخیر به تمرین تیم ملی آمد در بدو حضورش در تمرین با کی‌روش گفت‌وگویی انجام داد و بلافاصله مشغول صحبت با تلفن شد. او برای این کار به گوشه‌ای از زمین تمرین رفت و به طور کامل از دید خبرنگاران دور باشد.

با وجود آنکه اعلام شده بود پیش از هر تمرین تیم ملی سه ملی پوش با خبرنگاران صحبت خواهند کرد مانند چند نوبت قبل این قاعده رعایت نشد و فقط حامد لک در جمع خبرنگاران حاضر شد.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در توضیح این مسئله به خبرنگاران گفت که او بازیکنان را به انجام مصاحبه دعوت کرده ولی آن‌ها از این کار امتناع کرده‌اند.

پس از گذشت 30 دقیقه از زمان تمرین خبرنگاران و عکاسان به درخواست مدیر رسانه‌ای تیم ملی محل تمرین را ترک کردند. تمرین تیم ملی در ساعت 18:30 به پایان رسید.

آخرین تمرین تیم ملی پیش از اعزام به عمان نیز فردا برگزار می‌شود اما ساعت انجام این تمرین فعلا مشخص نیست.

کد خبر 214955
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز