همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه هادی عقیلی و سیدمهدی رحمتی نامه عذرخواهی را امضا نکردند گفت: تا زمانی که هستم آنها را به تیم ملی دعوت نمی کنم. من در تیمم به بازیکنان شجاع نیاز دارم و باید بازیکنان داشته باشم که به تیم ملی تعهد کامل دارند.

کارلوس کی روش

به گزارش مهر، کارلوس کی روش بعد از تمرین امروز دوشنبه تیم ملی در خصوص نشستش با علی کفاشیان و مهدی محمدنبی و آخرین وضعیت سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی ضمن بیان این مطلب گفت: این صحبت آخر من راجع به عقیلی و رحمتی است و خواهش می کنم آن را به صورت دقیق منعکس کنید.

در چند روز گذشته و حتی قبل از شروع این موضوع چند پیغام مختلف و شایعات متفاوت از کانال های مختلف، خصوصی و عمومی در خصوص این دو بازیکن شنیدم و به عنوان سرمربی تیم ملی که وظیفه من این است با روحیه باز بتوانم بهترین تصمیمات را برای حفظ تیم ملی بگیرم به این موضوعات رسیدگی کردم.

وی افزود: به خاطر اینکه فدراسیون نمی تواند بنابرشایعات و پیغام های خصوصی تصمیم گیری کند ما بنا بر دو فاکتور تصمیم گرفتیم درباره این بازیکنان تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم. اگر این بازیکنان تصمیم و عقیده راسخ و صادقانه ای برای بازگشت به تیم ملی داشته باشند آنها می بایست یک درخواست رسمی از فدراسیون یا ایمیل را به صورت کتبی امضا کنند. شرط دوم تصمیم گرفتیم اگر خواست این بازیکنان واقعا از روی صداقت بوده و آنها واقعا می خواهند عذرخواهی کنند باید از فدراسیون فوتبال، هم تیمی های خود، کادر فنی و مخصوصا هواداران فوتبال عذرخواهی کنند.

کی روش اضافه کرد: تا اینجا کاملا شفاف است، فدارسیون و کادر فنی این فرصت را به این بازیکنان داد و کاملا فرصت عذرخواهی را در اختیارشان قرارداد تا بدون هیچ قید و شرطی در خدمت تیم ملی باشند. ما تا ساعت پنج بعدازظهر دیروز صبر کردیم اما متاسفانه هر دو بازیکن این فرصت افتخار آمیز را قبول نکردند.

وی اضافه کرد: پس از این به بعد درهای تیم ملی روی عقیلی و رحمتی کاملا بسته خواهد بود و مطمئنا تا زمانی که سرمربی تیم ملی کارلوس کی روش است آنها هیچ وقت پیراهن تیم ملی را برتن نمی کنند.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: ما باید از این به بعد فکرمان حمایت از این سربازان واقعی تیم ملی باشد. نفراتی که امروز در تیم ملی حضور دارند و من از آنها کاملا راضی هستم و باید آنها را برای با قطر کاملا ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: سربازان تیم ملی هیچ وقت به تیم تیم ملی پشت نکرده و آن را رها نمی کنند. تا وقتی برای تیم ملی بازی می کنند هیچ وقت شرط و شروطی نمی گذارند به خاطر همین بسیار مفتخرم و به خود می بالم که هدایت این بازیکنان را انجام می دهم.

کی روش در پایان این بیانیه اظهارداشت: من در تیم خودم افراد شجاع را می خواهم داشته باشم. دوست دارم بازیکنانی داشته باشم که تعهد کامل به تیم ملی داشته باشند. اما رحمتی و عقیلی این نامه را امضا نکردند.

کد خبر 215091
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز