همشهری آنلاین: یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: برنامه اصلی‌ام شاد کردن مردم خواهد بود.

قاسم شعله سعدی

تسنیم نوشت: قاسم شعله‌سعدی نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده پیچ‌وخم‌های قانون را بلد هستم و در چارچوب قانون عمل خواهم کرد البته ایرادهایی به قوانین دارم که اگر پیروز شوم تغییراتی در آنها ایجاد می‌کنم.

وی با بیان اینکه برنامه اصلی‌ام شاد کردن مردم است، گفت: معتقدم باید مردم شاد باشند و دختر و پسر بتوانند شادی‌های خود را انجام دهند. دیگر برنامه‌ام حل مشکلات اقتصادی است که ناشی از سیاسی‌کاری است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم خاطرنشان کرد: معتقدم در کنار پسران، دختران هم باید به استادیوم‌ها بروند و شاد باشند.

شعله‌سعدی در پاسخ به این سوال که اگر شورای نگهبان شما را رد کند چه واکنشی نشان می‌دهید، اظهار داشت: مهم نیست که رد شوم بلکه مهم این است که احساس مسئولیت کرده‌ام.

وی همچنین تاکید کرد: در کابینه‌ام تنها وزیر روحانی وزیر اطلاعات خواهد بود و دیگر وزرا روحانی نخواهند بود.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم در مواجه با پرسش خبرنگاری که اصرار داشت نظر وی را درباره رد صلاحیت توسط شورای نگهبان بپرسد، گفت: بنده دفعه‌های پیش هم توسط شورای نگهبان رد شدم و اعتراض کردم و اگر این دوره هم رد شوم خیلی مسئله‌ای نیست.

شعله‌سعدی تاکید کرد: هزینه تبلیغاتی من توسط مردم پرداخت خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل حضورتان در زندان چه بوده است، افزود: می‌توانم ادعا کنم که حضورم در زندان غیرقانونی بوده و تنها به دلیل برخی اظهارنظرهایم بوده است.

کد خبر 213102
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز