همشهری آنلاین: اعضای ائتلاف پنجگانه اصولگرایان اعلام کردند چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه جلسه اعضای این ائتلاف برای تعیین گزینه نهایی ائتلاف پنجگانه اصولگرایان تشکیل می‌شود.

به گزارش فارس،‌ محمدرضا باهنر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با اعلام اینکه نشست ائتلاف پنج‌گانه برای خروجی واحد در روز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: طبق نظرسنجی‌ها هر یک از اعضای ائتلاف که بالاتر باشد انتخاب خواهد شد.

وی افزود: فعلاً نمی‌توانم بگویم چه کسی در نظرسنجی‌ها جلوتر است اما ما حدود 6 نظرسنجی انجام دادیم که آنها را تقاطی می‌کنیم و بر این اساس گزینه نهایی را معرفی خواهیم کرد. بنده به این ساز و کار معتقدم و اگر اول شوم حتماً می‌مانم.

به گزارش مهر، منوچهر متکی کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اراک نیز اعلام کرد: در ائتلاف پنج نفره اصولگرایان در انتخابات ریاست‌ جمهوری، طبق یک توافق نانوشته به نتیجه رسیدیم که با نظرسنجی‌ها مشخص کنیم چه کسی بیشترین رأی را دارد. چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه در جلسه پنج نفره ائتلاف اصولگرایان تمام این اطلاعات و نظرسنجی‌ها رصد می‌شود و یک نفر به عنوان خروجی ائتلاف معرفی می‌شود.

کد خبر 213017
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز