همشهری‌آنلاین: داوطلب انتخابات یازدهم ریاست جمهوری پس از طی کردن مراحل ثبت‌نام در وزارت کشور گفت: ما برای مهار تورم یک برنامه جامع طراحی کرده‌ایم و برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و ایجاد کار در روستاها نیز برنامه داریم.

فارس نوشت: صادق واعظ زاده پس از طی کردن مراحل ثبت‌نام در یک نشست خبری که در ستاد انتخابات کشور برگزار شد اظهار داشت: ما آمده‌ایم تا نیازهای اساسی مردم و بخصوص نسل جوان را محقق کنیم و معتقدیم که وضعیت موجود مطلوب نیست و در عین حال نمی‌توان به گذشته هم بازگشت.

واعظ‌زاده تصریح کرد: در سال‌های اخیر جمعیت جوان ایران زیاد شده و با توجه به این موضوع خواست‌های و نیازهای جدیدی پیدا کرده است، ما باید به این خواست‌ها با فکر جدید پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت کشور وقتی انجام می‌شود که هر کدام از هموطنان‌ ما در زندگی خود مشکلی نداشته باشند که این موضوع نیاز به همفکری و تدبیر دارد، خاطرنشان کرد: امروز تورم و بیکاری از مشکلاتی است که با آن مواجهیم و در این مسیر رونق تولید راهگشاست.

واعظ‌زاده با تاکید کرد: ما برای تورم یک برنامه جامع طراحی کرده‌ایم و برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و ایجاد کار در روستاها برنامه داریم.

کد خبر 212979
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز