همشهری آنلاین: اولین روز از ثبت‌نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حاشیه‌های جالبی همراه بود که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

نخستین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

فارس نوشت: ثبت‌نام از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز سه‌شنبه 17 اردیبهشت ماه در محل وزارت کشور آغاز شد.

  • واعظ‌زاده رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اولین چهره مطرحی بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
  • حجت‌الاسلام حسن روحانی، کامران باقری لنکرانی،‌مصطفی کواکبیان، سعیدی‌کیا، خسرو نصیرزاده از دیگر چهره‌های مطرحی بودند که امروز سه‌شنبه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کردند. فردی که خود را «بهروز وثوقی‌راد» معرفی می‌کرد با ظاهری متعلق به دهه50 وارد ستاد انتخاباتی کشور شد. وی علت حضورش را در ستاد انتخابات را ثبت نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری توصیف کرد، «بهروز وثوقی راد» شعار خود را «ایران قهرمان می‌شه، خدا می‌دونه که حقشه»‌ عنوان کرد و دلیل انتخاب این شعار را لیدریش در فوتبال دانست. این فرد همچنین روزنامه ورزشی را به دست داشت که در آن روزنامه مصاحبه‌ای از وی گرفته شده بود و وثوقی‌راد این مصاحبه را به عنوان بخشی از کارنامه خود به نمایش عموم گذاشت. وی در پاسخ به این سؤال که کابینه شما را چه کسانی تشکیل می‌دهند گفت که کابینه من مردم هستند. فرد یاد شده اعلام کرد که تا اول دبیرستان به تحصیل پرداخته و لیدری در باشگاه استیل‌آذین را یکی از اقدامات انجام شده توسط خودش عنوان کرد. وثوقی راد گفت: سیاست اصلا معنا ندارد همانطوری که امام گفت: من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم.
  • مرد دیگری که به صورت کفن‌پوش در ستاد انتخابات کشور وارد شد و بر روی لباسش نوشته بود «نصیری نوکر ملت ایران و نامزد انتخابات ریاست جمهوری» خود را نامزد انتخابات معرفی کرد و از لزوم توجه به برنامه‌هایش سخن گفت، فرد یاد شده اعلام کرد که برای چندمین بار است که برای ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور حضور می‌یابد.
  • مرد میانسالی نیز که ابراز می کرد لیسانس پرستاری دارد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. این فرد در تشریح سوابق خود گفت «من اشک صدام را در آوردم چون متخصص مواد منفجره بودم و بعثی‌ها را منفجر کردم.»،وی همچنین اعلام کرد که سرپرستی 7 خانواده را برعهده دارد و معروفترین باغدار نمونه‌ در جنوب هشتگرد است.
  • همچنین خسرو نصیر‌زاده یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری خود گفت: جلسه‌ای با آقای هاشمی داشتم و همین‌جا اعلام می‌کنم که هر لحظه ایشان بخواهد در انتخابات شرکت کند بنده و تعداد دیگری از کاندیداها به نفع وی کنار خواهیم کشید. نصیر‌زاده ادامه داد: آقای هاشمی گفت: من پس از مشورت با مقام معظم رهبری نظر خود را مطرح خواهم کرد. این نامزد انتخابات همچنین تاکید کرد که پس از ورود من به عرصه انتخابات و تائید شورای نگهبان انتخابات به مرحله دوم کشیده خواهد شد.
  • از حواشی دیگر امروز ثبت‌نام فردی به نام علی فلاحیان بود که مشابهت اسمی وی با وزیر اطلاعات که دولت خاتمی است باعث مطرح شدن نام این فرد در بین خبرنگاران شد.

ثبت‌نام از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز سه‌شنبه آغاز شده و تا شنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 213014
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز