همشهری آنلاین: وزیر کشور از ثبت نام 75 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در اولین روز از نام نویسی داوطلبان خبر داد و گفت: در پایان هر روز اسامی و پرونده ثبت نام کنندگان برای شورای نگهبان فرستاده می شود.

نجار

مهر نوشت: دومین روز از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور وزیر کشور در محل ثبت نام و بازدید از فرآیند برگزاری انتخابات آغاز شد.

وزیر کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز گذشته برابر قانون و در موعد مقرر زمان شروع انتخابات صادر شد، گفت: روز گذشته همزمان با آغاز نام نویسی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تشکیل هیات های اجرایی نیز آغاز شد.

وی گفت: روز گذشته5 کاندیدای شاخص ثبت نام کردند. آمادگی های لازم جهت ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد و کارها به خوبی اداره می شود.

نجار افزود: روز گذشته 75 نفر ثبت نام کردند و با توجه به تدارکاتی که اندیشیده شده است نامزدهای محترم در حداقل زمان ممکن ثبت نام و محل وزارت کشور را ترک کردند.

وزیر کشور در توصیه ای به کاندیداها گفت: از کاندیداها می خواهیم که همکاری کنند و ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند اما در عین حال وزارت کشور آمادگی دارد تا پایان مهلت قانونی از تمام داوطلبان ثبت نام به عمل بیاورد.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید به قانون التزام داشته باشند، گفت: کاندیداها از هر گونه کاری که شائبه تبلیغات زودرس دارد خودداری کنند تا در زمان قانونی و موعد مقرر فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه روز گذشته 5 شاخص ثبت نام کردند و مابقی غیرمعروف بودند، گفت: در پایان هر روز اسامی و پرونده کاندیداهایی که در آن روز ثبت نام می کنند برای شورای نگهبان فرستاده می شود.

کد خبر 213135
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز