همشهری‌آنلاین: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: دولت یازدهم باید آرمان‌گرا باشد، از این رو امیدواریم در دولت آینده نسل جوان بتواند تاثیر گذار باشد و فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که بر باورهای دینی تاکید داشته باشد.

فارس نوشت: کامران باقری لنکرانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام خود در نشستی خبری که در محل وزارت کشور برگزار شد،‌ اظهار داشت: یکی از افتخارات کشور ما وجود مردم سالاری دینی است لذا رای مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شده است که کار آمدی و مشروعیت در نظام ولایی اشباع شود.

لنکرانی با بیان اینکه حضور بنده در انتخابات ریاست جمهوری ثابت می‌کند که پول و وابستگی‌های خانوادگی دیگر در نظام جمهوری اسلامی ایران معنایی ندارد و مردم تنها بر ایمان، خلاقیت و فکر روشن نامزدها تاکید دارند، گفت:‌ دولت یازدهم باید آرمان‌گرا باشد، از این رو امیدواریم در دولت آینده نسل جوان بتواند تاثیر گذار باشد و فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که بر باورهای دینی تاکید داشته باشد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اجماع اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری محقق می‌شود یا خیر، تصریح کرد: فضای فعلی کشور به گونه‌ای است که حضور همه سلایق در چارچوب قانون ممکن خواهد بود اما نکته حائز اهمیت این است که فضای کشور در انتخابات پیش رو دو قطبی نیست.

وی تشکیل شبکه نخبگان را از اولین برنامه‌های خود در راستای بهبود وضعیت کشور عنوان کرد و افزود: اصلاح سیستم بانکی،‌ تغییر در نحوه مدیریت نقدینگی، اصلاح نظام اقتصادی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری بنده است.

لنکرانی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین رکن دولت یازدهم امید آفرینی است و ما تلاش خواهیم کرد آرامش برقرار شود.

کد خبر 212967
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز