همشهری‌آنلاین: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در برنامه 90 با بیان این که خواستار بازگشت به تیم ملی است، از مردم فوتبال دوست و هواداران فوتبال عذرخواهی کرد. دروازه‌بان شماره یک استقلال همچنین دلایلی که باعث شد بین او و جواد نکونام اختلاف ایجاد شود را اعلام کرد.

سیدمهدی رحمتی با اشاره به مصاحبه تندی که اواخر سال گذشته علیه کارلوس کی‌روش داشت، خاطرنشان کرد: آن زمان شب عید بود و مشکلات زیادی به وجود آمده بود که همه چیز را تحت تاثیر قرار داد. من هم در آن شرایط از روی عصبانیت آن حرف‌ها را مطرح کردم.

وی افزود: کی‌روش دستیار فرگوسن و سرمربی رئال‌مادرید بوده و کسی نمی‌تواند توانایی‌هایش را زیر سوال ببرد. من هم در این دو سالی که با وی کار کردم چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. به نظر من کی‌روش بهترین مربی خارجی است که به فوتبال ایران آمده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: ما با کی‌روش رابطه صمیمانه‌ای داشتیم. سرمربی تیم ملی حتی قبل از بازی با کره‌جنوبی عنوان کرد خیالم از بابت دروازه راحت است زیرا بهترین دروازه‌بان آسیا را درون دروازه دارم. البته بعدا مسایلی پیش آمد که تصمیم گرفتم برای صحت و سقم آن از تیم ملی خداحافظی کنم.

وی در ادامه این سوال را مطرح کرد که اگر روزی فرزند خانواده نخواهد به خانه برگردد پدر خانواده نباید از او دلایلش را بپرسد؟، که فردوسی پور به او گفت، پسر خانواده اگر می‌خواهد خانه نیاید، خودش به نحوی پدر خانواده را پیدا می‌کند و به او می‌گوید شب نمی‌آیم، نه اینکه در رسانه بگوید پدر من شب خانه نخواهم آمد.

رحمتی در ادامه به این موضوع اشاره کرد نفرات دیگری هم بودند که در مقطعی گفتند به تیم ملی نمی‌آیند اما بعدا دعوت شدند. او ابتدا نمی‌خواست نام این بازیکنان را اعلام کند اما در نهایت گفت: مگر دانیل داوری اعلام نکرد به خاطر بازی مهم تیمش نمی‌توانم به تیم ملی بیایم اما بعدا دوباره دعوت شد؟

از رحمتی در خصوص نقش نکونام در ‌کناره‌گیری‌اش از تیم ملی پرسیده شد، که وی اینگونه به این مسئله واکنش نشان داد: جواد هیچ نقشی در جدایی‌ام از تیم ملی نداشت. در تیم ملی من با جواد هیچ مشکلی نداشتم و دوست 12 ساله هستیم. تنها در مقطعی کاری به همدیگر نداشتیم ولی در زمین با هم صحبت کرده مثل برادر بودیم.

دروازه‌بان تیم استقلال در ادامه اظهار داشت: در ترکیه کاپیتان‌های تیم مشخص شد و من در صحبت با پژمان منتظری قرار شد بازوبند را ببندم ولی وقتی فهمیدم که نکونام قرار است به استقلال بیاید به او گفتم چون کاپیتان تیم ملی هستی، اینجا هم باید کاپیتان باشی. به خاطر مسائلی که پیش آمد جواد نکونام بازوبند را قبول نکرد. قبل از بازی گهر قلعه‌نویی در رختکن گفت یک تکه پارچه ارزش بحث کردن ندارد و موفقیت تیم مهم است. بعد از این ماجرا یکی دو نفر حرف آوردند و بردن تا رابطه ما برهم خورد. ولی خدا را شکر که دیگر هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر به عذرخواهی از کی‌روش است، گفت: دوست دارم به تیم ملی برگردم اما نمی‌خواهم در مورد اتفاقات پیش آمده صحبت کنم. تیم ملی شرایط حساسی دارد و باید امروز از تیم ملی حمایت کرد. من کاری نکرده بودم که از کی‌روش عذرخواهی کنم. به خاطر خداحافظی‌ام از مردم عذرخواهی می‌کنم ولی دلیلی ندارد از کی‌روش عذرخواهی کنم. این تیم ملی یک کشور است و به خاطر یک اختلاف نظر کوچک نمی‌شود.

رحمتی همچنین درباره عملکرد استقلال در این فصل گفت: در لیگ قهرمانان آسیا در سخت‌ترین گروه قرار داشیم ولی نتایج خوبی گرفتیم. در مرحله بعد هم باید از سد الشباب بگذریم تا به جمع هشت تیم برتر آسیا برسیم ولی مشکل اینجاست که برای مرحله بعد مشخص نیست که با چه ترکیبی به میدان خواهیم رفت. در لیگ هم به خصوص در نیم فصل دوم با نفراتی که به ما اضافه شدند توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و به مقام قهرمانی دست یابیم.

کد خبر 212927
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز