همشهری آنلاین: سرمربی استقلال گفت: قطعاً برای ماندنم در تیم استقلال برای فصل بعد توقعاتی دارم.

قلعه نویی

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال و مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان دوشنبه 16 اردیبهشت میهمانان برنامه تیتر داغ رادیو جوان بودند.

در این برنامه امیر قلعه نویی با اشاره به قهرمانی استقلال در لیگ برتر، اظهار داشت: این قهرمانی و تبریک‌هایش در اصل متعلق به تماشاگران و هواداران استقلال است. در طول فصل سختی که داشتیم، مدیرعامل تیم، بازیکنان، همه و همه دست به دست هم دادند تا بالاخره به این موفقیت دست یافتیم. من کار خاصی انجام ندادم و اعتقاد دارم دلیل اصلی قهرمانی ما همدلی همه عوامل تیم بود.

وی درخصوص لیگ برتر گفت: امسال خیلی خوب نبود. در حال حاضر ما بهترین زمین‌مان استادیوم آزادی است و هنوز تیم‌های شهرستانی زمین خوب ندارد و این باعث افت لیگ می‌شود. علاوه بر آن تعطیلی‌های پی در پی بخاطر تیم ملی، تمامی تیم‌های لیگ امسال را خسته کرده بود. کشورهای صاحب سبک فوتبال آنقدر تعطیلی در لیگ‌ خود ندارند که ما داریم. اعتقاد دارم اگر فوتبال را به دست فوتبالی‌ها بدهیم قطعاً در آینده فوتبال کشورمان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

قلعه نویی در خصوص شایعه‌ها مبنی بر مذاکراتش با تیم‌های اماراتی برای فصل بعد و سرمربیگری در این تیم‌ها گفت: این هایی که این شایعه‌ها را مطرح می‌کنند به خدا واگذار می‌کنم. در حال حاضر نه به تیمی فکر می‌کنم، نه تیمی به من پیشنهاد داده است. من تا لحظه آخری که قرارداد دارم همه حواسم به همان تیمی است که با آن قرارداد دارم اما قطعاً برای ماندنم در استقلال فصل بعد توقعاتی دارم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: خیلی از بازیکنان تیم‌مان از قراردادهای نجومی و بزرگ گذشته‌اند و به عشق رنگ آبی و به عشق تیم استقلال با این تیم مانده‌اند. خیلی از بازیکنان هنوز پولشان را کامل نگرفته‌اند و بعضی‌ها بخاطر همین مشکلات مالیاتی دارند. با یک برد در این تیم همه تشویقمان می‌کنند و با یک باخت همه ما را در این تیم می‌کوبند. رفتارهایی امسال دیدم که دلم را آزرده و قطعاً اگر بخواهم برای فصل بعد بمانم دلم می خواهد ماندنم بدون اینگونه مشکلات باشد.

قلعه نویی ادامه داد: استقلال برای فصل بعد باید قدرتمندتر از اینی که الان هست باشد و اگر مشکلات همچنان برای تیم بزرگی چون استقلال باشد ترجیح می دهم بروم تا شاید نبود من مشکلات این تیم را حل کند.

مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان دیگر میهمان این برنامه در مورد دیدار فینال جام حذفی گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم که در آن 4گل دیدیم و 120 دقیقه هر دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کردند. امسال قول بدست آوردن یک جام را به هواداران داده بودیم که خدا را شکر به این مهم دست یافتیم. جشنی هم که یکشنبه شب در ورزشگاه آزادی گرفته شده بود بسیار شکیل و خوب برگزار شد. مدیر فولاد مبارکه نیز قول افزایش بودجه را برای باشگاه سپاهان داده‌اند.

وی در خصوص باقی ماندن زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان برای فصل بعد گفت: ابتدا باید برنامه ایشان برای فصل بعد را ببینیم و بعد در مورد ماندنشان تصمیم بگیریم.

منبع: تسنیم

کد خبر 212798
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز