همشهری آنلاین: استقلال تهران با پیروزی مقابل فولاد خوزستان یک هفته قبل از پایان لیگ برتر قهرمانی خود را مسجل کرد.

استقلال - فولاد

در این دیدار که از ساعت 18 یکشنبه 15 اردیبهشت ماه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد تیم استقلال با یک گل از سد فولاد گذشت و در فاصله یک هفته به پایان مسابقات قهرمانی خود را مسجل کرد. تنها گل این دیدار را جواد نکونام در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

محسن ترکی خطای امیرآبادی روی مجیدی را در این دقیقه پنالتی تشخیص داد تا آبی‌ها روی ضربه نکونام به گل برسند. در دقیقه 30 این نیمه ترکی یک ضربه پنالتی را برای فولادی‌ها گرفت که مهدی نوری آن را به بالای دروازه زد تا شاگردان فرکی بهترین فرصت را برای جبران گل خورده از دست بدهند.

در نیمه دوم این دیدار فولاد بهتر ظاهر شد و سعی در باز کردن دروازه استقلال را داشت. موقعیت تک به تکی که بختیار رحمانی در دقیقه 58 از دست داد نشان از برتری‌های تیم فولاد داشت. استقلال که سعی در اداره کردن بازی و حفظ تنها گل خود داشت با ارایه یک بازی بسته فضا را از مهاجمان فولاد گرفته بود و با همین تدبیر هم توانست به 3 امتیاز ارزشمند دست یابد و قهرمان لیگ برتر شود. شاگردان قلعه‌نویی با این برد 67 امتیازی شدند و فاصله خود را با سپاهان به عدد 4 رساندند. فولاد هم با 55 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند.

بدین ترتیب در پایان دیدار هفته پایانی استقلال برابر داماش که روز جمعه در تهران برگزار می‌شود جام قهرمانی به آبی‌پوشان پایتخت اهداء خواهد شد.

کد خبر 212625
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز