همشهری‌آنلاین: 15 اردیبهشت ماه فوتبال ایران قهرمانان لیگ‌های خود را شناخت. سپاهان و استقلال هر دو مهمانان سرفرازی بودند که بر جام بوسه زدند. در این روز شاهد خداحافظی دو اسطوره تاریخی فوتبال نیز بودیم؛ مهدی مهدوی کیا و علی کریمی؛ اسطوره‌هایی که با اشک و اندوه از شکست و ناملایمتی‌ها رفتند ...

league

قهرمانی مهمترین لیگ ایران به سرنوشت دیداری گره خورد که باید در نزدیکی کارون برگزار می‌شد. ژنرال آبی‌ها و منتقد سرسخت چشم‌آبی‌ها بار دیگر در کارزار نبرد با سرخ‌های اهوازی تاریخ‌ساز شد. داستان این نبرد و فریاد شوق مردان آبی‌پوش را اینجا را بخوانید.

امیر آبی‌ها باز هم همچون سال‌های گذشته پس از اینکه دستانش را به علامت پیروز و فاتح بلند کرد ادامه فرمانروایی‌اش را مبهم خواند تا دوباره قصه‌ غصه‌ هوادارانش را از نو بنویسد. او می‌ماند یا می‌رود. اینجا را بخوانید.

و اما در پایتخت همان جا که امیر چندی دیگر بوسه بر جام خواهد زد؛ مرد سابق سوخت به خوبی فهمید ثروت هیمشه خوشبختی نمی‌آورد. او جز ساق‌های مردان قدیمی‌اش که اشک ریزان مستطیل سبز نبرد را برای همیشه وداع گفتند زره پوش مبارزی نداشت. وداع گل زن ایران به آمریکا و اسطوره هامبورگی‌ها و خداحافظی اسطوره شماره 8 را از اینجا به خاطره‌ها پیوند می‌زنیم.

صحنه سقوط سرخ با طوفان زرد را نیز از اینجا نظاره کنید.

خبرهای همشهری آنلاین از قهرمانی سپاهان و استقلال، اظهارات مربیان و خداحافظی مهدوی کیا و علی کریمی را در لینک‌های زیر بخوانید.

حاشیه‌های بازی‌ها:

- فتح الله زاده مدیرعامل استقلال 5 میلیون تومان پاداش به استقلالی‌ها داد.

- یک هوادار پرسپولسی سکته کرد.

- دوربین نود توقیف شد.

- تراکتورسازی هم آسیایی شد

کد خبر 212666
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز