همشهری آنلاین: عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، گفت: پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان تنها به کم تجربگی کادرفنی خود باخت.

ابراهیم آشتیانی

ایرنا نوشت: ابراهیم آشتیانی در رابطه با برگزاری جلسه کمیته فنی در هفته جاری، گفت: تاکنون از سوی باشگاه پرسپولیس برای برگزاری این نشست تماسی گرفته نشده است اما به طور حتم اگر دعوت کنند در نشست کمیته فنی حاضر خواهم شد.

وی ادامه داد: در این فصل در باره تمامی مسایل تاثیرگذار تیم کمیته فنی تصمیم گرفت.رفتن ژوزه، آمدن رضاحقیقی و حتی خود گل‌محمدی نیز با تصمیم این کمیته بود. اما قراربود گل محمدی ارتباط نزدیکی با ما داشته باشد و بهتر بود به ما احترام بیشتری گذاشته می شد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، گفت: آدم‌های بزرگی در کمیته فنی پرسپولیس حضور داشتند و قرار بود گل محمدی نیز بدون دخالت اعضا تنها از راهنمایی‌های ما استفاده کند اما او هیچ همکاری با ما نداشت.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در بازی دیروز تنها به کم تجربگی کادرفنی باخت. زمانی که آنها کریم انصاری فرد را که یکی از بهترین های تیم بود بیرون کشیدند وهادی نوروزی را که از تیم اخراج کرده بودند را روانه میدان می کنند باید تعجب کنیم.

وی اظهارداشت: ترکیب اولیه پرسپولیس هم متاسفانه با مشکلاتی روبه رو بود و من فکر می کنم مهدوی کیا می توانست ازاول درترکیب تیم قرار بگیرد. شاید بسیاری از تصمیمات به خاطر غرور بی جا گرفته شد. فکر می کنم نبود یک آدم باتجربه در کنار گل محمدی به شدت به او آسیب رساند.

آشتیانی در رابطه با خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال، گفت: واقعا خداحافظی غربیانه مهدوی کیا همه ما را اذیت کرد و شاید اگر دوستان با فوتبال آشنا بودند این اتفاق رخ نمی داد.

وی در مورد تاثیر عملکرد مدیران باشگاه در این نتایج، اظهار داشت: رویانیان در طول این مدت به خوبی برای باشگاه پول آورده است اما فکر می کنم مشاوران اوبسیار ضعیف بودند و نتوانستند به او کمک کنند.

عضوکمیته فنی باشگاه پرسپولیس، گفت:وقتی همان روزهای اول یحیی صحبت هایی رادرخصوص پروین انجام داد همه ما به شدت ناراحت شدیم ومی دانستیم اوبه تنهایی نمی تواند نتیجه لازم رابگیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که علی کریمی هرچه سریعتر به پرسپولیس بازگردد و گفت به طور حتم خداحافظی این بزرگان برای همه سخت خواهد بود.

کد خبر 212785
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز