همشهری آنلاین: در حالی که مدیران باشگاه پرسپولیس این روزها از برگزاری دیدار خداحافظی باشکوه برای مهدی مهدوی کیا با تیم فوتبال هامبورگ خبر می‌دهند، این باشگاه آلمانی برگزاری چنین دیداری را تکذیب کرد.

مهدی مهدوی کیا

به گزارش ایرنا بعد از اینکه مهدی مهدوی کیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام کرد که بعد از حضور 15 دقیقه ای در دیدار فینال جام حذفی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که خداحافظی باشکوهی برای این بازیکن تدارک دیده و برای این منظور هماهنگی های لازم برای انجام یک دیدار دوستانه با تیم فوتبال هامبورگ آلمان که مهدوی کیا سالها در آن بازی کرده،انجام شده است.

مقام های باشگاه فوتبال هامبورگ اما روز چهارشنبه هرگونه مسابقه‌ای با این عنوان را تکذیب کردند.

یک مقام مطبوعاتی باشگاه هامبورگ آلمان درگفت و گو با خبرنگار ایرنا در برلین، در این رابطه گفت:تا این لحظه هیچ درخواست رسمی از طرف باشگاه پرسپولیس و یا نمایندگان این باشگاه برای برگزاری دیداری به منظور خداحافظی مهدی مهدوی کیا به دست ما نرسیده است.

ˈلیزا راتیهˈ تاکید کرد: برغم اینکه درخواستی دریافت نکرده ایم،اصلا ما این بازی را انجام نخواهیم داد زیرا برگزاری چنین مسابقه ای در برنامه فصلی ما جایی ندارد.

ˈمحمد رویانیانˈ مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره خداحافظی مهدوی کیا با بیان اینکه از ابتدا نیز مخالف بازی نمایشی برای خداحافظی مهدی بودم،گفت: معتقدم بازی نمایشی در شأن کاپیتان با اخلاق ما برای خداحافظی نبود چون ایشان زحمات زیادی را برای پرسپولیس کشیدند و باید بازی رسمی برایشان برگزار شود.

رویانیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای بازی با هامبورگ با صندوق حمایت از قهرمانان قرارداد بستیم و خوشبختانه درخصوص هزینه ها و درآمدها توافق لازم را انجام دادیم. تلاش ما این است تا یک بازی باشکوه را با تیم هامبورگ برای خداحافظی مهدوی کیا به صورت رسمی از فوتبال داشته باشیم و قطعاً خیلی زود با آنها به توافق نهایی خواهیم رسید.

ˈفدا حسین مالکیˈ رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در اظهار نظری در این رابطه،گفت: براساس مذاکرات انجام شده،قرارداد برگزاری دیدار خداحافظی با شکوه و بیادماندنی مهدی مهدوی کیا با بازی پرسپولیس و هامبورگ بین باشگاه پرسپولیس و صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران به امضا رسید.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه خوشبختانه این قرارداد نهایی شده،ابراز امیداری کرد که یک بازی خداحافظی در شان این اسطوره اخلاق فوتبال کشور برگزار شود.

مالکی تصریح کرد: توافقات لازم بین پرسپولیس و صندوق حمایت انجام شده و قرارداد همکاری برای برگزاری این بازی منعقد شده و امیدواریم باشگاه پرسپولیس بتواند از مهدی مهدوی کیا که همواره مسائل اخلاقی را در میادین فوتبال رعایت کرده،با برگزاری بازی پرسپولیس و هامبورگ به خوبی تجلیل و قدردانی کند.

کد خبر 213133
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز